پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با گام های استوار مردم ولایی و انقلابی باشکوه خاصی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلیمن سیداحمدرضا شاهرخی امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان و بازگو نمودن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه های گوناگون است.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر از روزهای به یادماندنی و سرنوشت ساز تاریخ ملت ایران است، افزود: امام خمینی(ره) با اخلاص، تقوا ، شجاعت و پشتوانه مردم مومن و مبارز توانست ریشه های ظلم را برکند و پایه های نظام عدالت و مردمی جمهوری اسلامی را بنا نهد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز در یوم الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در تاریخ این مرزوبوم به ثبت خواهند رساند، خاطر نشان کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی یوم الله ۲۲ بهمن با گام های استوار در راهپیمایی شرکت می کنند و بار دیگر انزجار و خشم خود را از دشمنان مستکبر به رخ جهانیان خواهند کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر از سوی نظام سلطه بیان کرد: این گونه تحریم ها هیچ خللی در اراده مردم مومن و ولایی ایران اسلامی در دفاع از ارزش های قرآنی و انقلابی ایجاد نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در بحث اشتعالزایی تصمیمات و اقدامات چشمگیر انجام دهند، گفت: ارتقا میزان اشتغال پایدار و اصولی موجب اعتماد مردم به خدمات نظام جمهوری اسلام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه تلاش برای ایجاد مشاغل پایدار ضروری و نیاز مردم استان است، اظهار کرد: بنابر آمار ارائه شده،۳۱ دستگاه اجرایی در استان لرستان پیش بینی کرده اند که ۴۲ هزار شغل ایجاد و در سامانه ثبت کنند که تاکنون ۲۹ هزار و ۵۲۳ شغل ثبت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به سقوط گرگر(وسیله عبور از روی رودخانه) و فوت سه نفر از اعضای یک خانواده الیگودرزی گفت: مسئولان برای حل مشکلات رفت و آمد مردم در مناطق محروم و فاقد امکانات برنامه ریزی های اصولی داشته باشند تا شاهد تکرار این اتفاقات تلخ نباشیم.

پنج نفر از اهالی روستای سرتنگ برزه بخش زز و ماهروی شهرستان الیگودرز که قصد رفتن به یک مراسم عروسی در روستای لانه شاهی را داشتند برای عبور از رودخانه از گرگر استفاده می‌کنند که سه نفر از آن‌ها به داخل رودخانه سقوط می‌کنند و تلاش نیروهای امدادی منطقه برای یافتن جنازه این افراد هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha