پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1068996
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
زرندیه

حوزه/ به همت مدارس علمیه شهرستان ساوه، مبلغین فرهنگی با تشکیل حلقه‌های معرفتی، مشاوره، پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی در ایام اعتکاف در ۵ مسجد ویژه معتکفین خواهر (دو مسجد معتکفین دانش آموزی) حضور به هم رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت مدارس علمیه شهرستان ساوه، مبلغین فرهنگی با تشکیل حلقه‌های معرفتی، مشاوره، پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی در ایام اعتکاف در ۵ مسجد ویژه معتکفین خواهر (دو مسجد معتکفین دانش آموزی) حاضر شدند.

مبلغین در این مراسم با هدف رشد معنوی، ارتقای معارف دینی و اخلاقی معتکفین و گسترش سبک زندگی اسلامی با پیروی از سیره اهل بیت(ع) شرکت کردند.

در این مساجد حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه، حجت الاسلام شریف‌نیا از کارشناسان برنامه سمت خدا و خانم تختی کارشناس رادیو معارف، در جمع معتکفین به بیان اهمیت ایام اعتکاف پرداختند.

مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک :

به همت معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک، جشن اعیاد ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع) همزمان با ایام الله دهه فجر با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مفرح با حضور خانم خلجی استاد حوزه علمیه خواهران اراک برگزار شد.

زهرا خلجی در این مراسم اظهار داشت: مهمترین امر دین، نماز است حال اینکه خود امر نماز وابسته به ولایت است، ولایت و دوست داشتن از آگاهی و شناخت سرچشمه می‌گیرد، پس باید نسبت به امام شناخت حاصل شود تا ولایت مدار شویم.

وی افزود: امام علی(ع) شاخص امر ولایت است، خود حضرت امیر(ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند افراد را از روی کلماتشان بشناسید و لذا ما شیعیان نیز باید امیرالمؤمنین را از کلمات ایشان که در نهج البلاغه جمع آوری شده، بشناسیم.

مدرسه علمیه کوثر زرندیه:

ظهر امروز مراسم ولادت با سعادت امام علی(ع) با حضور حجت الاسلام عطاءاللهی و مداحی آقای بهاری همراه با اهدای بسته‌های فرهنگی و اجرای گروه سرود نور الشهداء در حسینیه مسجد علی ابن ابیطالب(ع) با همکاری پایگاه بسیج و حوزه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha