چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1069048
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
اداره كل تبليغات اسلامي مازندران

حوزه/معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امسال بیش از ۲۵۰ مسجد در استان در حال برگزاری اعتکاف است.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، از برگزاری اعتکافی پرشور در استان خبر داد و اظهار کرد: با فرارسیدن ایام البیض، پویش اعتکاف ماندگار در مازندران در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، ادامه داد: استقبال امسال از اعتکاف در استان نسبت به سالهای قبل خوب ارزیابی می شود، با توجه به اینکه اعتکاف در چند سال اخیر، به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، تعطیل بود اما امسال بیش از ۲۵۰ مسجد در سطح استان در حال برگزاری اعتکاف هستند.

وی ادامه داد: حضور جوانان دهه هشتادی در این دوره از اعتکاف، چشمگیر بوده و در ۱۸ نقطه استان، اعتکاف دانش آموزشی و دانشجویی برگزار می گردد.

حجت الاسلام درخشنده در ادامه به پویش اعتکاف ماندگار اشاره و بیان کرد: در این پویش از معتکفین خواسته شده که همزمان با برنامه های فرهنگی اجتماعی حین اعتکاف، آثار خود را به صورت پادکست، تصاویرخلاقانه، کلیپ، خاطره(متن و صوت) و آثار هنری(شعر، نقاشی و ...) ارسال کنند.

وی اظهار کرد: به نفرات برتر این پویش، هدایایی از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد، برای ارسال آثار، در پیام رسان ایتا به آدرس @farhangi_maz و یا به شماره ۰۹۰۱۸۳۰۰۲۹۵ مراجعه نمایید؛ کانال اعتکاف در پیام رسان ایتا راه اندازی شده و به منظور تولید و انتشار محتوا و اخبار مربوط به اعتکاف امسال، کانالی به نام @etekaf_ma در پیام رسان ایتا توسط این معاونت راه اندازی شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha