جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه فنآوری های محتوای فضای مجازی

حوزه/ با حضور دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی، شامگاه یکشنبه با حضور دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش: هدف از برگزاری این نمایشگاه که جلوه‌ای از هم‌افزایی دو نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت عنوان شده است.

خاطر نشان می شود: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با سه غرفه، مرکز مدیریت حوزه و معاونت تبلیغ نیز در این نمایشگاه شرکت کرده  و آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه با بیش از ۲۹۰ غرفه و فعال و تولید کننده در بخش رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای از امروز ۱۶ بهمن آغاز به کار کرده و تا ۱۹ بهمن همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای مخاطبان و علاقمندان از این رویداد بزرگ فرهنگی است.

در این نمایشگاه ۲۲۱ غرفه در بخش رسانه‌های دیجیتال و ۷۰ غرفه دیگر در بخش بازی‌های رایانه ای در مساحت ۱۰ هزار متر مربع به صورت مفید دایر شده است.

این نمایشگاه که جلوه‌ای از هم‌افزایی ۲ نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت برگزار شده است.

فراهم‌سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان‌های مشارکتی و زمینه‌سازی آشنایی آن‌ها با آخرین فناوری‌های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه است.

همچنین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی چشم‌انداز «شبکه‌سازی فعالان، هم‌افزایی کسب و کارها، رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی، جذب سرمایه توسط کسب و کارها و معرفی آخرین فناوری نوظهور» را در برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با عنوان جدید «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی CTEX» دنبال می‌کند.

خدمات زیرساخت محتوا، کسب و کارهای دانش بنیان و صنایع خلاق، بازی‌های ایرانی، زنان، خانواده و سبک زندگی؛ فناوری‌های محتوا و خدمات؛ حکمرانی (سازمان‌ها و نهادها)، «سایت‌های عرضه بازی، استارت‌آپ‌ها، کودک، صندوق‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، سکوهای ارائه محتوا و خدمات، تولیدکنندگان محتوا، بازی‌های جدی و استریمرها» بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha