پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راه های تقویت تعاملات بین حوزه و آموزش و پرورش خوزستان بررسی شد

حوزه/ مدیرحوزه علمیه خوزستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان در رابطه با بررسی دو محور تبلیغ و امور مشمولین طلاب دیدار و گفت‌وگو کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان امروز با مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در رابطه با موضوع بررسی دو محور تبلیغ و امور مشمولین طلاب دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه حجج اسلام آذر افروز، مسئول امور طلاب و دانش آموختگان، مرشدیان، معاون تبلیغ و امور فرهنگی و الهایی کارشناس امور مشمولین حوزه علمیه خوزستان نیز حضور داشتند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین بلادیان، ضمن تقدیر از اهتمام مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در عرصه همکاری با حوزه، اظهار داشت: ارتباط خوبی بین حوزه علمیه خوزستان و آموزش و پرورش برقرار است و این جلسه جهت تقویت ارتباط و کیفی سازی ورود طلاب به مدارس جهت همیاری و همکاری با اداره آموزش و پرورش خوزستان تشکیل شده است.

در ادامه حمیدی نژاد، حضور طلاب در مدارس آموزش و پرورش را بسیار مفید ارزیابی کرد و بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای متشکل از آموزش و پرورش و حوزه علمیه خوزستان جهت برطرف کردن مشکلات موجود تاکید کرد.

در بخش دیگر این دیدار، حجت الاسلام آذرافروز مسئول امور طلاب و دانش آموختگان، خاطرنشان کرد: امیدواریم طلاب حوزه علمیه خوزستان بتوانند به لحاظ تربیتی، آموزشی و علمی کمک کار برادران زحمت کش در آموزش و پرورش استان باشند.

ارتقای سطح همکاری بین حوزه و آموزش و پرورش، حل مشکلات سربازی طلاب، استفاده از ظرفیت علمی و فرهنگی طلاب حوزه علمیه خوزستان در آموزش و پرورش استان، پیگیری وضعیت کسری، بیمه و معوقات حقوق طلاب سرباز و برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای طلاب از جمله مصوبات محور امور طلاب در این جلسه بود.

همچنین حجت الاسلام مرشدیان معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه خوزستان، موضوعات وضعیت مدارس وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، تاسیس مهد امین استان خوزستان، وضعیت مبلغین امین (خواهران و برادران) و تاسیس مراکز تربیتی مشترک بین حوزه و آموزش و پرورش، را مطرح و مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha