پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1069368
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه ما هر چه داریم و بوده از وجود مردم است، گفت: مردم در این نظام همه کاره هستند و ما نوکر و خادم مردم ایران اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره ‌صبح امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی بخش شبانکاره، اظهار داشت: هر کار و خدمتی که مسئولین انجام می‌دهند در مقابل جانفشانی و ایثار مردم مخصوصا خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اندک و ناچیز است.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه ما هر چه داریم و بوده از وجود مردم است، افزود: مردم در این نظام همه کاره هستند و ما نوکر و خادم مردم عزیز ایران اسلامی هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های دولتمردان، خاطرنشان کرد: این خدمات و تلاش‌ها در صورتی انجام می‌گیرد که کشور در شرایط بسیار سخت قرار دارد و هجمه‌ها و تهدیدها و تحریم‌ها از همه طرف فشار می‌آورد.

امام جمعه شبانکاره یادآور شد: متاسفانه عده‌ای خائن هم در داخل کشور با دشمن همسو می‌شوند تا به این دولت و نظام ضربه بزنند.

وی گفت: در طی این ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی بعد از هشت سال دفاع مقدس، شاید یکی دو سال اخیر از سخت‌ترین سال‌ها بوده، چرا که همه قوا در مسیر و ریل اصلی انقلاب هستند و خیلی‌ها در خارج و داخل تلاش می‌کنند بین مردم و قوای سه‌گانه فاصله بیاندازند.

حجت الاسلام پردل ابراز کرد: هم مسئولین و هم مردم با وحدت باید در کنار همدیگر برای آبادانی و پیشرفت این میهن تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha