پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعزام مبلغ مدارس

حوزه/ همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۲ مبلغ ایرانی و بین الملل جامعةالزهرا(س) از پنج کشور جهان با حضور در مدارس استان قم به جهاد تبیین پرداختند.

خانم معصومه بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: اعزام مبلغ به مدارس متوسطه استان قم در دو بخش اعزام مبلغ ایرانی و مبلغ بین الملل از سوی اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان قم، در حال اجرا است.

مدیر کل تبلیغ جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این برنامه که همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه در حال انجام است، با استقبال دانش آموزان، دبیران و مسئولان مدارس مواجه شده است.

بهرامی بیان داشت: در این طرح، ۵ مبلغ بین الملل از ملیت‌های آلمانی، کانادایی، ژاپنی و آذربایجانی در ۱۳ مدرسه حضور پیدا کرده و به بیان ماجرای تشرف خود به دین اسلام، مهاجرت به ایران برای مطالعه علوم اسلامی و طرز فکر سایر ادیان و جوامع به موضوع زن و حجاب، انقلاب اسلامی و تأثیر آن در جامعه زنان سایر کشورها می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این برنامه تا پایان دهه فجر انقلاب ادامه دارد، گفت: در این طرح، تعداد ۷ نفر از مبلغان ایرانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به ۱۰ مدرسه اعزام شدند و پس از نشست‌ها، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شده است.

مدیر کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، آمادگی این اداره کل را جهت اعزام مبلغ به مدارس استان قم اعلام کرد و یادآور شد: این طرح تا پایان ایام الله دهه فجر انقلاب ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha