شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: در تبیین دستاوردها معلمین جایگاه ویژه‌تری دارند و باید در این راستا دوره‌های مهارت افزایی پیش بینی گردد تا بتوانیم در فرآیند تعلیم و تربیت نیز برای تبیین دستاوردهایمان اقداماتی را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام پوررادی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی امروز در جشن انقلاب کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی که در سالن اجتماعات شهید رجائی این اداره کل برگزار شد، با ابراز خرسندی از گردهم آمدن کارکنان در ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امنیت و آرامش حال حاضر در نتیجه رشادت‌های مردان و زنان این سرزمین در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به دو علت نابودی حکومت‌ها یعنی فساد و ستمگری، گفت: رژیم‌ طاغوت در این دو مقوله وقاحت را به نهایت رسانده بود.

حجت الاسلام پوررادی خاطرنشان کرد: در تبیین دستاوردها معلمین جایگاه ویژه‌تری دارند و باید در این راستا دوره‌های مهارت افزایی پیش بینی گردد تا بتوانیم در فرآیند تعلیم و تربیت نیز برای تبیین دستاورد هایمان اقداماتی را انجام دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار کرد: رضایتمندی ارباب رجوع در نظامی که سراسر مردمی است از لازمه‌های رفتار شایسته اداری بوده و انتظار می‌رود همکاران ستادی اداره کل به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در حوزه‌های پزشکی، صنعتی و هوافضا یادآور شد: با تربیت و تعلیم در عرصه‌های مختلف قطعا این دستاوردها دو چندان خواهد شد.

حجت الاسلام پوررادی خاطرنشان کرد: ادعاهای پوشالی مدافعین حقوق بشر در غرب با چشم پوشی از نابسامانی‌های بشری در ممالک خود، مانع بصیرت انقلابی و باور به مردم سالاری دینی نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha