یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علماء در گردهمایی روحانیون شیعه و اهل سنت استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های روحانیون آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علماء پیش از ظهر امروز در گردهمایی روحانیون شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه، با موضوع «جهاد تبیین» و دستاوردهای ایام الله دهه فجر که در مجتمع بعث برگزار شد، اظهار داشت: روشنگری جوانان، کلید خنثی سازی توطئه دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امیدوارم همه برنامه‌های ما برای تقویت اسلام باشد و توفیق در خدمت اسلام بودن را باشیم.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی رهایی بخش مردم آزادیخواه جهان بوده است، یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) مبنای کار خود را بر تشکیل حکومت الهی گذاشتند و در این حکومت مجموعه دستورات خداوند را اجرا نمودند، لذا امروز می‌بینیم امامین انقلاب همان سیاست پیامبر(ص) را اجرا می‌کنند.

آیت الله علماء با مهم دانستن اسلام سیاسی، خاطرنشان کرد: باید بدانیم در حکومت اسلامی سیاست از دیانت جدا نیست، زیرا حرکت امام راحل، برای آزادی مسلمانان بر محور دین و با سیاست اجرا شد و همه ما را نجات داد و قدرت عظیم مسلمین را به آنان یادآوری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه قدرت اسلام منبعث از قدرت الهی است، گفت: می‌بینیم اسلام سیاسی ضمن بیداری مردم، ۲ هزارو پانصد سال پادشاهی را کنار گذاشت و همین حیرت دنیا را در پی داشت.

آیت الله علماء خطاب به قشر جوان جامعه، یادآور شد: فرزندان ما باید مراقب توطئه‌های استکبار بوده و بیدار باشند و بدانند دشمن چه ترفندی‌هایی برای گمراه کردن آنها برنامه ریزی کرده و در سر دارد.

وی تصریح کرد: شاهدیم که امام راحل همه ما را بیدار کردند و فرمودند، "باید با هوشیاری و آگاهی مراقب دشمنان باشیم"، بنابراین یکی از مهمترین رسالت‌های روحانیون آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha