جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده / هرمزگان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: در انتقال پیام انقلاب و ارزش های آن به نسل جوان موفق نبودیم و باید کم کاری ها و کوتاهی ها را جبران کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز سه شنبه ۱۸بهمن ماه در همایش بزرگ جهادگران فجر آفرین و پژوهشگران برتر هرمزگان که در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پنجمین جشنواره علامه حلی (ره) در هرمزگان همزمان با ایام دهه فجر فرصتی مغتنمی است که در جمع خانواده شهدای روحانی، روحانیت فرهیخته، جانبازان و ایثارگران و پژوهشگران عرصه علم باشیم.

وی افزود: همه ما در قبال انقلاب اسلامی و شهدای که با خون خود درخت نظام اسلامی را آبیاری کرده اند وظایفی را بر عهده داریم که در جهت پیشرفت و توسعه قدم برداریم.

امام جمعه شهرستان بندرعباس عنوان کرد: هر طلبه ای که وارد حوزه علمیه می شود به فراخور اقتضا و ظرفیت شخصی ماموریتی را برای خود دنبال می کند برخی وارد عرصه تبلیغ و دیگری تدریس و در رتبه سوم تحقیق را بر خود بر می گزیند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: همه طلاب و به ویژه پژوهشگران می آموزند تا براساس آموخته های خود بر قلم و نوشتار در آوردند و برای آیندگان بر جای بگذارند.

وی اظهار کرد: رمز ماندگاری فرزانگان و دانشمندان بزرگ در هر مکتب و مذهبی در دربند کردن علوم با قلم و نوشتار است و باعث پویایی و زنده نگه داشتن علوم مختلف می باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هرمزگان در عرصه پژوهش حرفی برای گفتن نداشت، اما با لطف الهی با برنامه ریزی های که صورت گرفته در همین جشنواره های مانند علامه حلی (ره) دارای رتبه های استانی و کشوری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: افزایش مهارت های تحقیقی و پژوهشی در مدارس علمیه باید به روز رسانی و در جهت توسعه باشد.

وی به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: در ایام نورانی دهه فجر باید روشنگری دستاورد های نظام اسلامی به آحاد ملت صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: در انتقال پیام انقلاب و ارزش های آن به نسل جوان موفق نبودیم و باید کم کاری ها و کوتاهی ها را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: باید امروز به رسالت انقلاب به صورت جدی و انقلابی ورود پیدا کرد و در حوزه معنویت به جوانان و مردم را متدین بار بیاوریم که سرمایه ای اجتماعی ما باشند و دشمن نتواند در آنها رسوخ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    باید پرسید بعد از 44 سال در کار فرهنگی موفق نبوده ایم این همه اعتبارات دولتی برای فرهنگ سازی پرداخت شد نتیجه جه بوده ؟ ........
    • الضدان لا یجتمعان IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      هزینه های متضاد چطور قابل تصور است که نتیجه بدهد؟ نمی شود هم علف هرز کود بخورد هم محصول درست.
  • کلنا آرمان علی وردی CA ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    پیام رسانهای دشمن هم نا أمن هستند، هم نا پاک و هم استفاده از آنها به بهای خون یک کودک 🇵🇸 تمام می شود. پیام رسانی در پیام رسان دشمن موفق نخواهد بود! پیام رسانهای دشمن گوشمون را سنگین میکند! آمریکا و یارانش گوشمون را سنگین میکنند! مگر آمریکا اعتبار دارد؟ در دیدار مردم قم به مناسبت نوزدهم دی ۱۳۹۸، امام خامنه ای گفتند:«در مقابل توپ و تشر و یاوه‌گویی‌های آمریکا و اروپا پس نزنید و بِایستید و بدانید که این‌ها نه تهدید، نه «وعده و قول» و نه حتی امضایشان اعتبار ندارد.» اعتبار را از امام و شهدا یاد بگیریم! حضرت آقا گفتند باید پیام شهدا را برسانیم! پیام رسان پیامبر اسلام چه و که خواهد بود؟ پیام رسان شهدا خود شهدا هستند! شهیدمصطفی صدرزاده گفت:« سوریه امتداد انقلاب حضرت امام است. پیام حضرت امام توی سوریه است. این خط امتداد پیدا کرده. ان شاء الله روزی برسه که ازم بپرسی چرا تلاویو، چرا اسرائیل.» «پیام اینه که با هم باشیم .یک صدا، یک دل، یک نیت. اگر همه یک صدا و یک دل و یک نیت شدیم، به فاطمه زهرا در هر عملیاتی پیروزیم (https://khl.ink/f/48514)». حاج آقا (پناهیان) میپرسند یک جهادی چه جک هایی تعریف میکند؟! از مستند شهید مصطفی صدرزاده بپرسیم که میگوید مهم اینه که همش سرتون تو تلگرام و اینها باشه! ... ما أكثَرَ العِبَرَ وَ أقَلَّ الاِعتِبارَ. چه بسيارند عبرت ها، و چه اندك است عبرت گرفتن. لَقَدْ كَانَ فِي قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِي الْأَلْبَابِ ۗ مَا كَانَ حَدِيثًا يُفْتَرَىٰ وَلَٰكِن تَصْدِيقَ الَّذِي بَيْنَ يَدَيْهِ وَتَفْصِيلَ كُلِّ شَيْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ. ما با شهدا هر روز دعا میکنیم شرکتها و پیام رسان های دشمن (چه دستگاه یا انسان) نابود بشوند. «انگلیس با آن قدرت بعد از جنگ جهانی دوم نسبت به آمریکا هیچ شد. لذا باید دعا و هر کاری را که نتیجه اش نابودی و اضمحلال آن‌هاست (انگلیس و آمریکا) انجام داد، و نباید از روح (رحمت) خدا مأیوس شد. خدا می داند چه ایمانی می خواهد که انسان در شداید و گرفتاری ها ثابت قدم بماند.» (در محضر بهجت، ج۲، ص۲۲۵) سلام فرمانده! عـهد میبندم، حاج قاسمت بشم، عـهد میبندم، مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشم! دشمن ما که عهد و پیمان نمی فهمد! نمی فهمد عهد و پیمان میلیون ها قاسم سلیمانی (که هم بهجت و خادم و گمنام هستند!) در جهان یعنی چه! ما مردمه میدانیم /کلنا قاسم سلیمانی کلنا رئیسعلی دلواری / کلنا آرمان علی وردی!
  • 👂🏼به فرمان سید علی! CA ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 0
    در انتقال پیام انقلاب (و شهدا!) به نسل جوان (و پیر!) موفق بودیم! جانم فدای سردار! سرلشکر حسین سلامی گفتند:«قاسم وقتی زنده بود، ما یک سردار سلیمانی می‌شناختیم؛‌ اما وقتی شهید شد، آن انقلابی که در قلب‌ها به ‌وجود آمد، راه جدید در دل‌ها باز کرد، در شخصیت جوان‌ها نفوذ کرد و تکثیر شد، یک قاسم شد میلیون‌ها قاسم که الآن همه‌ آن‌ها حرف از انتقام می‌زنند. خب، خطرناک‌تر شده است. الآن، انتقام به یک استراتژی،‌ آرزو، آرمان و نقطه حرکت تبدیل شده است. اصلاً گرایش جوانان بعد از شهادت قاسم به جهاد بیشتر شده است. این برای دشمن خطر ایجاد می‌کند. ما هر وقت از مرگ نترسیم، خطرناکیم.» قرآن و قاسم را که نمیشود حذف کرد! میلیونها سلیمانی را که نمیشود سانسور کرد! مستکبران از تکثیر سلیمانی وحشت دارند! و به پاکی حسّاسیت دارند...در این زمان حسّاس! همان طور که آرمان عزیز گفت، آقا نور چشم ما است! ما دانش‌آموزان مبارز، مجاهد و مقاوم سراسر کشور 🇮🇷 (https://khl.ink/f/51292) و جهان! پدیده ی عجیب زیاد داریم! مثل آن جشن میلیونی غدیر تهران! «این جشن غدیر در تهران خیلی چیز عجیبی بود! نمیدانم شما دیدید یا خیر؛ من خودم در تلویزیون نگاه کردم دیدم؛ بعضی‌ها هم که رفته بودند، آمدند برای ما تعریف کردند. دیدید چه جوری در این جشن میلیونی، همه جور آدمی شرکت کردند؟ اینها طرف‌دار دینند، اینها دوست دارند دین را (https://khl.ink/f/50684)». سلام فرمانده! این جشن میلیونی غدیر تهران را دیدیم! از مغرب زمین هم دیدیم! آقا جان! واقعاً دشمن ما میلیونها سلیمانی را در سرا سر جهان نمیبینند؟ دست قدرت خدا را نمیبینند؟ صدای ملت امام حسین را نمیشنوند؟ «صدای رعدآسای ملّت در سیزدهمِ آبانِ امسال بلند شد؛ شنیدید؟ شما صدای ملّت را بشنوید. مگر از تشییع جنازه‌ی شهید سلیمانی چقدر گذشته؟ آن جمعیّت عظیم صدای ملّت ایران بود، آن تشییع جنازه‌ی ده‌میلیونی یا شاید به یک معنا بیش از ده‌میلیونی صدای ملّت ایران بود. امروز تشییع جنازه‌ی شهدا صدای ملّت ایران است. تا یک نفر در اصفهان، در شیراز، در مشهد، در کرج، در هر جای دیگر شهید میشود، خیلِ جمعیّتِ مردم راه می‌افتند شعار میدهند علیه تروریست، علیه اغتشاشگر؛ صدای ملّت این است؛ شما چرا صدای ملّت را نمی‌شنوید؟ (https://khl.ink/f/51425)» 📣جان جان جانان علی، ماییم گوش 👂🏼به فرمان سید علی! 🇮🇷🌏🇵🇸
  • جوادی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    بفرمایید در این 44 سال شما در چه چیز موفق بوده اید؟
    • مردم مقاوم و موفق! CA ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      سلام آقا جان! در انتقال پیام انقلاب (و شما!) به نسل جوان (و پیر!) موفق بودیم! در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری، امام خامنه ای گفتند (۱۴۰۱/۰۷/۱۱)(https://khl.ink/f/51048):«امروز یک جریان تبلیغاتی گمراه‌کننده‌ای وجود دارد که میخواهد عکس این را تبلیغ بکند؛ همّت این جریان تبلیغاتی این است که وانمود کند جوان ایرانی از ارزشها گسسته است و به آینده ناامید است و احساس مسئولیّت نمیکند؛ این را یک جریان تبلیغاتی دارند بشدّت دنبال میکنند. این، عکس واقعیّت است؛ درست نقطه‌ی مقابل واقعیّت موجود در کشور ما است. نسل جوان ما در همه‌ی عرصه‌ها و میدانها تا امروز دارای حرکت درخشنده بوده است، در آینده هم ان‌شاءالله همین‌ جور خواهد بود: چه در دفاع از میهن، چه در دفاع از امنیّت، چه در کمک به جبهه‌ی مقاومت در کلّ منطقه ــ در همین حرکت عظیم و مقدّس دفاع از حرم ــ چه در خدمات اجتماعی، چه در پیشرفتهای علمی ــ که شما که نگاه میکنید، پیشرفتهای علمی در هر نقطه‌ای در واقع بر دوش جوانها است و آنها هستند که پیشران این حرکتند ــ چه در همه‌ی آئینهای مذهبی، این راه‌پیمایی اربعین ــ چه میلیون‌ها جوان ایرانی که رفتند و راه نجف تا کربلا را طی کردند و چه میلیون‌ها جوانی که در خود کشور، در شهرها، به عنوان اربعین، به عنوان دورافتادگان از آن سرمنزلِ بشارت و معنویّت راه‌پیمایی کردند ــ چه در میدان تولید و ابتکار که خبرهای آن را در تلویزیون مشاهده میکنید که هر روزی در یک بخشی از بخشهای تولید کشور و صنعت کشور یک حرکت جدیدی را جوانهای ما دارند ارائه میدهند، چه در مقابله‌ی با بیماری همه‌گیر و چه در نهضت کمک مؤمنانه، چه در جهاد فرهنگی، چه در امداد به مناسبت حوادث طبیعی، سیل و زلزله و امثال اینها؛ در همه‌ جا که شما نگاه میکنید، حضور جوانان را به صورت پُررنگ می‌بینید. این جوان نمیتواند ناامید باشد، این جوان نمیتواند گسسته‌ی از ارزشها باشد، این جوان یک نیروی خستگی‌ناپذیر در وسط جبهه است و البتّه جوانان انقلابی و باایمان در همه‌ی این موارد پیشتاز بودند. این وضع جوانها است.» آقا جان! شما گفتید جوان ایرانی زنده است، پُرانگیزه است، آن هم در روزهای شرارت دشمن! جوان (و پیر!) ایرانی زنده است! و برای آنکه شهید شویم، باید شهید زندگی کنیم! این هم وضع سلیمانی هاست – در سرا سر جهان!🇮🇷🌏🇵🇸