پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بیست و هفتمین اجلاسیه معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان

حوزه/ بیست و هفتمین اجلاسیه معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان دیروز در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، بیست و هفتمین اجلاسیه معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان، روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

این اجلاسیه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر در چند بخش برگزار شده است. در بخش آغازین این اجلاسیه با توجه به اینکه یکی از اهداف اساسی مقام معظم رهبری از صدور بیانیه گام دوم انقلاب قیام جوانان برای ساختن ایران اسلامی بود، معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، به بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی حضور جوانان در عرصه های مختلف انقلاب و راه های آماده سازی طلاب جوان برای به دوش کشیدن مسئولیت انقلاب به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این بخش معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان ایده ها، طرح ها و تجارب خود در این زمینه را به اشتراک گذاشته که از جمله آنها می‌توان به برگزاری جلسات بصیرتی در مدارس علمیه و حضور فعال طلاب در عرصه تبیین و روشنگری آحاد جامعه اشاره کرد.

همچنین در این بخش مصوب شد هر هفته جلسه تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برای طلاب مدارس علمیه برگزار شود.

در بخش دوم این اجلاسیه معاونین تهذیب مدارس علمیه خوزستان آئین نامه ی تلبس و مراحل اجرای آن را مورد بررسی قرار داده و به بیان پیشنهاداتی در این خصوص پرداختند.

در بخش پایانی این اجلاسیه مباحثی در خصوص ضرورت استعداد سنجی طلاب و بشارت استعداد یابی بیش از ۳۰۰ نفر از طلاب پایه ۵ تا ۷ مدارس علمیه استان برای اولین بار در سطح حوزه علمیه استان به معاونین تهذیب ارایه گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha