جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام درویشی / هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی گفت: همه وظیفه داریم که دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم و به نسل های بعد از انقلاب بگویید که در جنگ تحمیلی برای خرید سلاح دست به سمت کشورهای دیگر دراز بود، اما اکنون آنها خریدار تجهیزات نظامی ما هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر درویشی امام جمعه موقت بندر عباس، امروز چهارشنبه ۱۹بهمن ماه در دیدار پیشکسوتان و یاران انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که در حسینیه امام خامنه ای دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: خواسته اصلی مبارزان در دوران رژیم ستم‌شاهی برقراری حکومت اسلامی بود که این خواسته با مجاهدت های مردم و مبارزین به سرانجام رسید.

وی با طرح این سؤال که آیا ما به خواسته خود در برقراری اسلام دست یافتیم؟ افزود: با قوت و قدرت می گویم که ما در استقرار حکومت اسلامی موفقیت داشتیم و حاکمیت اسلام را در ایران برقرار کردیم اما در جزئیات و فروع باید بیشتر تلاش کنیم.

امام جمعه موقت بندرعباس یادآور شد: در زمان طاغوت پشتوانه مبارزان دنیا کشورهای کمونیستی مانند چین و شوروی بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن اسلام و انقلاب ایران پشتوانه محکمی برای مبارزان و آزادی خواهان جهان شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی عنوان کرد: امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی شاگردانی را تربیت می کنند که در برابر مستکبران عالم سینه سپر کرده و رسالت اسلام را در دنیا ترویج می دهند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی نه تنها اسلام را زنده کرد بلکه چهره دین را در دنیا احیا کرد. زمانی مسجدها تخریب می شد و مکان های عیش و نوش دایر می کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ ورق دیگری می خورد این گونه مکانها تبدیل به مسجد می شود.

این استاد دانشگاه در ادامه گفت : استان هرمزگان از جمله استان های پیشرو و جلو دار در مبارزه با رژیم پهلوی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی توصیه کرد: همه وظیفه داریم که دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم و به نسل های بعد از انقلاب بگویید که در جنگ تحمیلی برای خرید سلاح دست به سمت کشورهای دیگر دراز بود، اما اکنون آنها خریدار تجهیزات نظامی ما هستند.

وی در پایان بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha