دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی

حوزه/ امام جمعه موقت بندرعباس گفت: وجود صف عریض و طویل بنزین تا کمبود سیلندر گاز در شرق استان از جمله مشکلات در عرصه سوخت در هرمزگان است که مسئولان با مدیریت خود باید این معضلات را رفع نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین قنبر درویشی امام جمعه موقت شهرستان بندرعباس امروز در خطبه‌های نمازجمعه که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: اگر فردی در جامعه تقوا پیش کند، در امور دنیوی و اخروی آن گشایش حاصل می‌شود.

وی افزود: با درایت دولت خدمتگزار روابط خوبی در عرصه منطقه و بین‌المللی با کشورهای دوست و مستضعفین جهان را شاهد هستیم.

امام جمعه موقت بندرعباس بیان کرد: وقتی نفت یک کشتی ما توسط آمریکا دزدیده می‌شود و با یک کلام فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اگر هر کس آن را بخرد تلافی خواهیم کرد، این نفت روی دست آمریکا باد می‌کند، این از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی حکایت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی با تذکر به مسئولان ادامه داد: قدرتی را که خدای متعال به‌واسطه خون شهدا و ملت ایران در اختیار شما قرار داده را به سمت و سوی فامیل بازی سوق ندهید و مراقبت کنید که سوء استفاده رخ ندهد.

وی تصریح کرد: وجود صف عریض و طویل بنزین تا کمبود سیلندر گاز در شرق استان از جمله مشکلات در عرصه سوخت در هرمزگان است که مسئولان با مدیریت خود باید این معضلات را رفع نمایند.

امام جمعه موقت بندرعباس، با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف از مهمترین موازین شرعی دینی و تقوا است، اظهار کرد: مادران و پدران باید نسبت به رعایت حلال و حرام مراقبت بیشتری داشته باشند و به‌ویژه مادران الگوی عملی مناسب برای رعایت حجاب برای فرزندان خود باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی با تقدیر از نیروی انتظامی در برخورد مناسب با ناهنجاری‌ها در خصوص حجاب، یادآور شد: برخی با کج دهنی و بد اخلاقی می‌خواهند بگویند که با اسلام و انقلاب مخالف هستند، بنابراین باید با قاطعیت با آنها برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در اهانت مجدد به ساحت قرآن کریم دست‌های خیانتکار رژیم منحوس صهیونیستی نیز دیده می‌شود و اگر علمای بلاد اسلامی با فشار به دولتمردان و آگاهی مردم در این خصوص، روابط اقتصادی خود را با این کشور قطع کنند، باعث می‌شود دیگر این اهانت‌ها صورت نگیرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha