شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت الله درویشی

حوزه / امام جمعه موقت بندرعباس گفت: در حوزه وحدت نیز دشمن بیکار ننشسته، بلکه با به شهادت رساندن یکی از ائمه جمعه بسیجی اهل سنت سعی در اختلاف بین شیعه و اهل سنت دارد، بنابراین ضروری است که علمای شیعه و سنی حواس خود را جمع کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام قنبر درویشی امام جمعه موقت شهرستان بندرعباس، امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: انقلاب ما در موقعیت حساسی قرار دارد و در حال پشت سر قرار دادن توسعه و پیشرفت و تبدیل به یک ابر قدرت است.

وی افزود: دشمنی که زمانی حتی سیم خاردار و اسلحه به ایران نمی‌فروختند، امروز ما را متهم به فروش پهباد به روسیه و اسلحه به یمن، لبنان و غزه می‌کنند و این به معنای عزت است.

خطیب جمعه بندرعباس یادآور شد: مبارزین با استکبار در کشورهای مختلف، ایران را حامی خود می‌دانند و دنیای مستضعفین دل به ما بسته‌اند و لذا ضروری است در این شرایط مشکلات اخیر را بزرگ نبینید و بدانیم که با رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، این کشتی به سرانجام خواهد رسید.

حجت الاسلام درویشی خاطرنشان کرد: در حوزه وحدت نیز دشمن بیکار ننشسته، بلکه با به شهادت رساندن یکی از ائمه جمعه بسیجی اهل سنت سعی در اختلاف بین شیعه و اهل سنت دارد، بنابراین ضروری است که علمای شیعه و سنی حواس خود را جمع کنند.

وی خطاب به دولتمردان و مدیران اجرایی، تأکید کرد: امروز خدمت به مردم، خدمت به دین است و باید مراقب بود که مردم را با برخی از فعالیت‌ها و کم کاری‌ها، از دولت اسلامی ناراضی نکنید تا عده‌ای نادانان از این فضا بهره برداری کنند.

امام جمعه موقت شهرستان بندرعباس ادامه داد: در زمینه حجاب غیرت داشته باشید، بی‌حجابی، تو دهنی به انقلاب نیست بلکه جسارت به حضرت زهرا(س) است و لازم است تا در موقعیت کنونی مادران و زن‌های محجبه قیام کنند.

حجت الاسلام درویشی گفت: امارات متحده باید بداند اگر گمرک هرمزگان را ببندیم، آنها محتاج خواهند شد و لذا باید عاقل باشند و منافع خودشان را به درستی بشناسند.

وی خاطرنشان کرد: یک اشتباه چینی‌ها درباره جزایر سه گانه رخ داد و موجب عذرخواهی آنها از ملت شریف ایران شد.

امام جمعه موقت بندرعباس با تذکر به همه نیروهای‌های امنیتی کشور، گفت: اسلحه آمریکایی از طریق مرزها وارد کشور می‌شود، بنابراین باید مراقب بود تا سبب آسیب‌های جدی برای کشور نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha