دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بیز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، گفت: مقام معظم رهبری در ۴۰ سالگی انقلاب، با اعلام بیانیه گام دوم نقشه دشمنان در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهر، به لزوم بخشنده بودن بر اساس حکمت سوم نهج البلاغه اشاره کرد و اظهار داشت: بخیل بودن صفت خوبی نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار چند روز اخیر با ایشان اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند از اینکه شانه‌هایتان را زیر بار نمایندگی در استان قرار دادید سپاسگزارم، قدر فرصت خدمت به نظام اسلامی ایران را بدانید و کاری نکنید که دشمن شاد شود.

وی به رفع اختلاف شرکت ریسندگی بافندگی و نساجی کاشان با بعضی از ادارات و بانک‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: از رئیس دادگستری استان اصفهان که با برنامه‌ریزی مشکل این شرکت بزرگ تولیدی را برطرف نمود قدردانی می‌کنم.

حجت اسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه نقش اسرائیل غاصب در اغتشاشات اخیر مشهود بود، یادآور شد: رئیس قبلی سازمان موصاد در دیداری که با بایدن رئیس جمهور آمریکا داشت، گفت اگر ایران را مجبور نکنیم بقای اسرائیل را بپذیرد، ۸۰ سالگی اسرائیل را نخواهیم دید، لذا آمریکایی‌ها، یک و نیم میلیارد دلار به اسرائیل دادند که نقشه خودشان را در جنگ مردم با حاکمیت و مردم با خودشان و نافرمانی مدنی اجرا کنند.

وی به نقش مقام معظم رهبری در خنثی کردن توطئه‌های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب علیه کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ۴۰ سالگی انقلاب، با اعلام بیانیه گام دوم نقشه دشمنان در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را ناکام گذاشتند.

امام جمعه کاشان، تصریح کرد: به قدری بیانیه گام دوم انقلاب برای دشمنان نظام مهم است که ۱۲۰۰ اتاق فکر آمریکا می‌گویند نباید بگذاریم اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر ایران در این بیانیه، گفتمان سازی و عملی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و شهادت شهید مفتح، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، شهید مفتح مانند شهیدان مطهری، بهشتی و باهنر از مشعل داران روشنگری بودند و اسلام را به همه شئون می‌شناخت.

وی، بر لزوم وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و با بیان اینکه روحانیون، دانشگاه‌ها و مسئولان باید وحدت خودشان را حفظ کنند، یادآور شد: اگر می‌خواهیم به ظهور حضرت مهدی(عج) برسیم، در کنار تأیید الهی پشت سر مقام معظم رهبری، باید وحدتمان را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه در شب یلدا تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه شب یلدا تقارن با ایام شهادت حضرت زهرا(س) دارد، در کنار صرف تنقلات و میوه مواظب باشیم در منازل و مدارسمان به فاطمیه هتک حرمت نشود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha