یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مصلح

حوزه / امام جمعه برازجان با بیان اینکه دشمن روی تخریب رهبری تمرکز کرده است، گفت: رهبری عامل پیش برندگی انقلاب و مرکز ثقل انقلاب اسلامی و تداوم بخشی به انقلاب اسلامی و عبور از بحران‌ها و چالش‌های اساسی کشور می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان، با بیان اینکه دشمن روی تخریب رهبری تمرکز کرده است، اظهار داشت: رهبری عامل پیش برندگی انقلاب و مرکز ثقل انقلاب اسلامی و تداوم بخشی به انقلاب اسلامی است و عامل عبور از بحران‌ها و چالش‌های اساسی کشور می‌باشد.

امام جمعه دشتستان با اشاره به نقش رهبری در هویت‌سازی الگوی اسلامی، ایرانی افزود: رهبری در پیشرفت کشور و تقویت انسجام ملی و همچنین در حفظ و تقویت شیعه و سنی نقش بسیار برجسته و مهمی دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مقبولیت و محبوبیت در بین آحاد مردم ایران و منطقه را دارد، یادآور شد: رهبری برهم زننده موازنه قوا در منطقه به نفع انقلاب اسلامی و کشورهای مستقل و مظلوم در برابر استکبار جهانی است.

حجت الاسلام مصلح با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، علت جلوگیری از نفوذ و پیاده سازی سیاست‌های استعماری غرب در منطقه است، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان شخصیتی علمی فرهنگی، وارسته، منطقی. متقی، شجاع و ساده زیست، فرهنگ سازی و گفتمان سازی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

امام جمعه دشتستان با اشاره به اینکه فرضیه حجاب و عفاف از محکمات دین و دستورات قطعی قرآن است، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ آیه شریفه صراحتاً دلالت بر ضرورت حجاب و عفاف برای بانوان مسلمان دارد.

وی ادامه داد: شاید آن روز مسلمانان سِر این همه تأکید بر مقبولیت حجاب عفاف را درک نمی‌کردند، ولی امروز که دشمن اصلی‌ترین راهبرد خود برای براندازی این موضوع را قرار داده، کاملا علت مشخص است.

حجت الاسلام مصلح، عفاف و حجاب را از اصلی‌ترین عوامل بقای فرهنگی و تمدن دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در هشداری مهم یادآور شدند که سیاست امروز، سیاست اندلسی کردن ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه توصیه به حجاب اسلامی یکی از موضوعات مهم و مورد تأکید در وصیت‌نامه شهدا است، گفت: شهید جعفر زاده در وصیت نامه خود این طور نوشته‌اند، ای خواهرم قبل از هر چیزی استعمار از سیاهی چادر تو می‌ترسد تا سرخی خون من.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha