پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ل

حوزه/ امام جمعه قمصر، با بیان اینکه مردم از وضع مدیریت اقتصادی کشور نارضایتی دارند، گفت: مردم افزایش قیمت خودرو، بی‌ارزش شدن پول ملی و بالا رفتن قیمت دلار را تحمل می‌کنند، ولی تبعیض، بی‌عدالتی، رانت خواری و ویژه خواری در کشور را نمی‌توانند تحمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر، به نبود آزادی بیان در کشورهای غربی اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که شعار آزادی سر می‌دهند، نمی‌دانند که سطح آزادی بیان در کشور ایران نسبت به اروپا و آمریکا بسیار بیشتر است، لذا سردمداران این کشورها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.

امام جمعه قمصر، خطاب به اروپایی‌ها و مدعیان حقوق بشر گفت: اگر واقعا دلسوز مردم ما هستید، جواب گذشته را بدهید که با چه نیت خیری با به راه انداختن قحطی مصنوعی در جریان جنگ جهانی اول طبق نظر برخی از مورخین، نصف جمعیت ایران در اثر گرسنگی و بیماری از دنیا رفتند؟

وی در واکنش به بی بند و باری و بی حجابی کسانی که شعار آزادی سر می‌دهند، یادآور شد: نوجوانان ما باید فکر کنند چرا غرب به فکر برهنه کردن زنان به نام آزادی هستند و ثمره بی‌بند و باری و بی‌حجابی زنان برای کشور و مردم چیست؟

حجت الاسلام کتابچی، به کشف حجاب زمان رضا شاه اشاره کرد و با بیان اینکه دوره رضا شاه با زور و اجبار به دنبال حذف چادر و حجاب از سر زنان کشور بودند، خاطرنشان کرد: در زمان محمد رضا شاه در برخی از دانشگاه‌ها و هواپیماهای دولتی اجازه ورود زنان با چادر را نمی‌دادند.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه مهمترین هدف دشمنان نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: دشمنان با اسلام عربستان، داعش و انقلابی که منافعشان را تأمین کند، مشکلی ندارند آنها با ایران قوی و قدرتمند مشکل دارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران علیرغم تحمل تحریم‌های ظالمانه دشمنان، با حضور در صحنه‌های مختلف ثابت کردند دست از نظام و ولایت بر نمی‌دارند، یادآور شد: اگر سران کشورمان دست از اعتقادات، باورهای دینی و شیعی بر دارند و سیاست‌های مد نظر آمریکا و غربی‌ها را اجرا کنند، تمام مسائل حل می‌شود.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه مردم از وضع مدیریت اقتصادی کشور نارضایتی دارند، اظهار داشت: مردم افزایش قیمت خودرو، بی‌ارزش شدن پول ملی و بالا رفتن قیمت دلار را تحمل می‌کنند، ولی تبعیض، بی‌عدالتی، رانت خواری و ویژه خواری در کشور را نمی‌توانند تحمل کنند.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه مردم ایران، از اجرای عدالت خوشحال هستند، یادآور شد: مردم ایران از قصاص قاتلین جوانان، مجازات بر هم زنندگان امنیت شهرها ناراحت نمی‌شوند، بلکه از قوه قضائیه انقلابی، نیروی انتظامی مقتدر، بسیجیان عزیزی که در این حوادث اخیر جان بدست گرفتند و امنیت را به کشور برگرداندند نیز حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام کتابچی بر لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با مجرمین اقتصادی و فرار کنندگان کلان مالیاتی که جرمشان از اغتشاشگران نیز سنگین‌تر است تأکید کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha