چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
زاهددوست امام جمعه خورموج

حوزه / امام جمعه دشتی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در اوج قدرت و اقتدار خود در منطقه و جهان قرار دارد، گفت: ایران قوی امروز نقشه‌های معاندان خود را خنثی و توطئه‌هایشان را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه دشتی، در خطبه‌های نماز جمعه شهر دشتی با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س)، پرچمدار واقعی جهاد تبیین هستند.

امام جمعه دشتی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در اوج قدرت و اقتدار خود در منطقه و جهان قرار دارد، افزود: ایران قوی امروز نقشه‌های معاندان خود را خنثی و توطئه‌هایشان را نقش بر آب می‌کند.

وی ادامه داد: در این شرایط نمی‌توان تحمل کرد که به مقدسات الهی تعرض شود، اما افراد مدعی انقلابی‌گری و قشر دلسوز انقلاب در مقابل، سکوت کرده و از عمل به وظیفه خود در جهاد تبیین کوتاهی می‌کنند.

حجت الاسلام زاهددوست، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، فریضه الهی و واجب شرعی است، گفت: همه باید به میدان بیاییم، در فضای حقیقی و مجازی، حرف بزنیم و تبیین کنیم.

امام جمعه دشتی با بیان اینکه آمریکا بارها در صحنه‌های مختلف از ملت ایران شکست خورده است، عنوان کرد: امروز هم ایران حرف اول را در همه عرصه‌ها می‌زند وآمریکا بداند که هربار تلاش کند باز هم با شکست مواجه می‌شود.

خطیب جمعه دشتی به رشادت‌های شهدا اشاره کرد و افزود: نام شهدای ما همچون شهید جهان آرا که تانک‌های دشمن را در دروازه‌های خرمشهر به گل نشاند و یا شهید حاج حسن تهرانی‌ مقدم که در اوج تحریم‌ها، صنعت موشکی ما را پایه گذاری کرد نیز خواب را از چشم دشمنان گرفته است.

حجت الاسلام زاهددوست، خاطرنشان کرد: سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی با تکیه بر قدرت ایمان و تفکر انقلابی خود، آمریکا را در دنیا خوار و ذلیل کرد و یا سردار عزیز و مظلوم دشتیاتی ما شهید نادر مهدوی و همرزمانش تمام ابهت پوشالی آمریکا را به قعر خلیج فارس فرستادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha