دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام ارزنده

حوزه / امام جمعه موقت همدان گفت: ایران نه تنها ثبات خود، بلکه ثبات کشورهای دیگر را نیز تامین می‌کند و با همت و رشادت جوانان این مرز و بوم و به دستور مقام معظم رهبری و با حمایت آیت‌الله سیستانی، ثبات را برای کشورهای منطقه که در تصرف داعش بودند، ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی خواص به جای آنکه از حق دفاع کنند، سکوت کرده و کلمه‌ای سخن نگفتند.

وی با تأکید بر اینکه اگر به دنبال دفاع از حق هستیم باید مسیر امیرالمومنین(ع) را دنبال کنیم، گفت: حضرت زهرا(س) برای دفاع از اسلام خطبه خواندند و فریاد زدند.

حجت الاسلام ارزنده، با اشاره به اینکه انتخاب و تشخیص جبهه حق و باطل همواره در طول تاریخ سابقه دارد، یادآور شد: در دنیای امروز، حق‌تر از جبهه انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری پیدا نخواهیم کرد و در مقابل آن نیز جبهه‌ای باطل‌تر از استکبار، منافقین و تجزیه‌طلبان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه جریان باطل از افرادی تشکیل شده که بویی از انسانیت نبرده‌اند، یادآور شد: جبهه باطل ظاهرا به اسم مبارزه با جمهوری اسلامی وارد عرصه شده اما در این مسیر از هر گونه تعرض و جنایتی دریغ نمی‌کند و لذا شاهد هستیم که به صورت رسمی اعلام می‌کند، بزنید، بکشید و آتش بزنید!

امام جمعه موقت همدان معیار جبهه حق را خون شهدایی عنوان کرد که در مسیر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده و خاطرنشان کرد: نه تنها این شهدا که خانواده این عزیزان نیز هیچگاه داعیه‌ای ندارند و تنها انتظار آنها دفاع از اسلام و نظام است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه ایران اسلامی امروز در خاورمیانه ملتهب، دارای امنیت و ثبات است، گفت: ایران نه تنها ثبات خود، بلکه ثبات کشورهای دیگر را نیز تامین می‌کند و با همت و رشادت جوانان این مرز و بوم و به دستور مقام معظم رهبری و با حمایت آیت‌الله سیستانی، ثبات را برای کشورهای منطقه که در تصرف داعش بودند، ایجاد کرده است.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده است، یادآور شد: در جریان فراخوان‌های متعدد دشمن برای اغتشاشات اخیر، ایران با حمله به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق، توانست حضور رژیم صهیونیستی و یکه‌تازی بارزانی‌ها را خنثی کند.

وی با بیان اینکه پیام ایران به سراسر دنیا، این است که هر کسی اتکایش به خدا باشد، نه کدخدا، می‌تواند استقلال خود را تأمین کند، اظهار داشت: امروز در کنار افول آمریکا، افول اروپا را نیز شاهد هستیم، چرا که اروپا هیچ اختیاری از خود ندارد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه نقشه دشمنان به خودشان برگشته است، مطرح کرد: در انگلستان دولت تغییر می‌کند، در فرانسه اعتراضات سراسری به راه افتاده، در آلمان بحث کودتا گرم است، کشورهای منطقه نیز دیگر برای عربستان ارزشی قائل نیستند و به طور کلی شاهد هستیم که تمام کشورهایی که علیه ما ایستاده بودند، در حال رکودند، اما ایران اسلامی در حال پیشرفت است.

وی افزود: ایران اسلامی روز به روز در حال قوی شدن است و همه آمارهای جهانی گواه این موضوع است.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه دولت با آواربرداری ویرانه‌های گذشته شبانه روز در حال فعالیت است، یادآور شد: دولت سیزدهم در یک سال و نیم گذشته، در حال فعالیت است و باید برای به ثمر نشستن همه وعده‌ها به آن فرصت داد، البته باید مراقب بود که فریب دشمن را در این عرصه نخوریم.

وی با تأکید بر اینکه برخی جریاناتی که عامل وضع موجود کشور هستند، امروز به ظاهر اظهار نظر کارشناسی می‌کنند، خاطرنشان کرد: چطور این افراد می‌توانند با آن همه ظلم و ستمی که در حق مردم کردند، اظهار نظر کنند؟ بدانند که مردم شرایط گذشته را فراموش نخواهند کردند و خوب است که آنها از مردم حیا کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha