شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاجی آباد

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جمع طلاب گفت: یکی از عمده مشکلات در تقابل ما با دشمن در جنگ ترکیبی نبود ساماندهی و پیوست رسانه ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان حجت‌الاسلام محمد علی عطاری مسئول نماینده ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان شب گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: دشمن جنگ ترکیبی سختی را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته که اولین بُعد آن کشتن فکر مردم است.

وی با بیان اینکه شناخت ما رفتار ما را می سازد، افزود: در جنگ شناختی، دشمن سعی در اختلال قدرت انسان دارد تا بتواند بر افکار ما تأثیر گذاری کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یادآور شد: دشمن در تبیین رفتار ما جنگ شناختی ایجاد کرده است و بمباران اتفاقات را برای جامعه ما رقم می زند تا شناخت ما به آن چیزی که او می خواهد باشد. شناخت مردم را مطابق میل خود ایجاد می کنند مانند جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل که قوی بودن رژیم منحوس صهیونیستی را در جهان جلوه دهد.

وی ادامه داد: با ایجاد نظم نوین جهانی براساس تشویق سازی مانند دانشمند سازی، تاریخ سازی و اسطوره سازی تمام توان خود را در جهت کنترل کشورها در حال توسعه بکار بستند.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مردم پایه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، نظام تقابلی شرق و غرب نیز از توطئه های بزرگی بود که به جهان قالب کردند در صورتی که در پشت صحنه اهداف آنها یکی بود و در هشت سال دفاع مقدس چهره واقعی آن بر مردم نمایان شد.

حجت الاسلام عطاریه گفت: یکی از عمده مشکلات در تقابل ما با دشمن در جنگ ترکیبی نبود ساماندهی و پیوست رسانه ای است.

وی خاطرنشان کرد: نبود هماهنگی و کار تشکیلاتی در برابر هجمه های دشمن سبب عدم انتشار کارهای خوب در جامعه بویژه جامعه جهانی شده است.

حجت الاسلام عطاریه ابراز کرد: در مسئله اقتصادی نیز که داد و ستد ها مبتنی بر دلار است، مدیریت اقتصادی ما اگر بهتر از آنها نباشد که هست اما ضعیف تر نیست و با وجود تحریم ها دچار کمبودها در اماکن روبرو نیستم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha