پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های گوناگون ستودنی و چشمگیر است و همین اقتدار روز افزون، موجب ترس و هراس دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی شهرستان، با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون، خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های گوناگون ستودنی و چشمگیر است و همین اقتدار روز افزون، موجب ترس و هراس دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه ایران در تحقیقات علمی، پژوهشی در رتبه‌های سوم و چهارم جهان قرار دارد، گفت: دانشمندان ایران اسلامی با موفقیت‌های خود در عرصه‌های گوناگون به دنیا اثبات کرده‌اند که روز به روز براقتدار و پیشرفت ایران اسلامی می‌افزایند.

امام جمعه بروجرد با محکومیت اغتشاشات اخیر در ایران اسلامی، از عملکرد دستگاه قضایی در صدور حکم اغتشاشگران قدردانی کرد و گفت: این افراد محارب و قاتل بوده و باید این خائنان خود فروخته به سزای اعمالشان برسند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نامگذاری روز جهانی خشونت، یادآور شد: امروز در یمن، سوریه و عراق، شاهد نسل کشی و کودک کشی هستیم.

وی با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه باید با تعامل با هم و اجرای برنامه‌های مشترک، در راستای اشاعه فرهنگ دینی و اجتماعی در جامعه کوشا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha