جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: تربیت نیروهای مومن، متخصص و متعهد از جمله رسالت‌های مهم حوزه و دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به روز جهانی عاری از خشونت، اظهار داشت: خشونت و ناامنی، امنیت را خدشه دار خواهد کرد و در هر کجا که خشونت باشد، ناامنی است و مردم مومن و ولایی ایران اسلامی در هر کجا اغتشاشات و ناامنی‌ها را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند، افزود: مردم از دستگاه قضا تقاضا دارند تا عوامل ایجاد کننده ناامنی‌ها و سرکرده‌های آشوبگران را محاکمه کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد، با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بازوی توانمند برای اجرای قانون هستند، خاطرنشان کرد: حوزویان و دانشگاهیان باید با اتحاد و همدلی در راستای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه کوشا باشند.

حجت الاسلام شمسی‌فر، با تأکید بر اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای مومن، متخصص و متعهد از جمله رسالت‌های مهم حوزه و دانشگاه است.

وی بر لزوم رفع مشکلات بیکاری جوانان، فراهم کردن زیرساخت‌های افزایش امر ازدواج، افزایش تسهیلات ازدواج و فرزند آوری تأکید کرد گفت: مسئولان و مدیران باید در راستای افزایش این تسهیلات همت داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha