جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه موقت مشگین شهر

حوزه / امام جمعه موقت مشگین شهر گفت: مردم باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیاری به خرج دهند و آگاهی لازم در مقابل ترفند جدید دشمن یعنی، جنگ لایک در فضای مجازی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی عابدی امام جمعه موقت مشگین شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه دشمن پس از مایوس شدن از رویارویی نظامی با ایران، اقدام به راه اندازی جنگ ترکیبی، شناختی وهیبریدی کرد، اظهار داشت: مردم باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیاری به خرج دهند، مخصوصا جوانان و نوجوانان که مورد حمله دشمنان قرار گرفته‌اند باید آگاهی لازم در مقابل ترفند جدید دشمن یعنی، جنگ لایک در فضای مجازی را داشته باشند.

وی با گرامیداشت ۲۵ آذرماه روز تحقیق وپژوهش، گفت: به رغم تحریم‌های همه جانبه استکبار جهانی، اکنون دانشمندان مومن، انقلابی و جوان کشورمان توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف علمی در جهان پیشتاز باشند.

خطیب جمعه مشگین‌ شهر با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هسته‌ای گفت: امروز دانشمندان هسته‌ای در سایه پشتکار و روحیه انقلابی به حدی پیشرفت کرده‌اند که به غنی سازی ۶۰ درصدی دست یافته‌اند که موجب حیرت جهانیان شده است.

حجت الاسلام عابدی در ادامه با دعوت از مسئولان به تکریم ارباب رجوع از برخی ناهماهنگی‌های موجود در مدیریت شهرستان و وضعیت آرد و نان انتقاد کرد و خواستار بهبود این وضعیت جهت رضایت‌مندی مردم شد و یادآور شد: کادر سازی از جوانان مومن انقلابی جهت تحقق جامعه نوین اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبری است، باید مورد توجه مسئولین ذی ربط باشد.

امام جمعه موقت مشگین شهر با بیان اینکه مردم از وضعیت بد اقتصادی کشور و مدیریت ضعیف آن نارضایتی دارند، بیان کرد: آستانه تحمل مردم شریف ایران بالاست و افزایش قیمت خودرو، کم ارزش شدن پول و بالا رفتن قیمت‌ها را تحمل می‌کنند، اما تبعیض، بی‌عدالتی، رانت خواری و ویژه خواری در کشور را نمی‌توانند تحمل کنند.

وی ادامه داد: امروز باید رسیدگی به وضعیت معیشت، اقتصاد و اشتغال و ازدواج جوانان در اولویت برنامه‌های دولت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha