چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ امام جمعه کرگانرود امنیت را کلید اساسی و آرامش کشور دانست و گفت: اقتصاد و علم اگر بخواهد شکوفا شود باید امنیت وجود داشته باشد، چرا که بدون امنیت، اقتصاد و علم هیچ کشوری رشد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح امام جمعه کرگانرود در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوای الهی انسان را از افتادن به گناه حفظ می‌کند و همینطور از اثرات تقوای الهی این است که مومن بی حساب روزی می‌گیرد.

وی افزود: امروز کشور عزیزمان ایران در عرصه‌های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته و این باعث ترس دشمن شده است و لذا دلیل این آشوب‌ها همین می‌باشد و این آشوب‌ها فرصتی را برای مسئولین فراهم کرده تا با قشر جوان در مدارس و دانشگاه‌ها صحبت کنند.

حجت الاسلام فلاح ادامه داد: بحث حجاب بهانه‌ای برای دشمن است، بلکه نگرانی دشمن از جای دیگر است، دولت باید پیگیر مشکلات مردم باشد و ضعف‌های مدیریتی و اجرایی و دیگر ضعف‌های موجود در کشور را جبران کند تا دشمن از آن سوء استفاده نکند.

امام جمعه کرگانرود، امنیت هر کشوری را خط قرمز آن کشور دانست و گفت: دشمن در تلاش است که امنیت را از بین ببرد و کشور را دچار آشوب داخلی کند، چرا که بعد از آشوب داخلی می‌تواند به آسانی به ما ضربه بزند، بنابراین کلید حیاتی کشور امنیت است.

وی به دعای امام سجاد(ع) اشاره کرد و یادآور شد: امام سجاد(ع) در دعای خود می‌فرماید: «خداوندا تعداد محافظان امنیت را زیاد کن و اسلحه آنان را بران کن.»

خطیب جمعه کرگانرود، امنیت را کلید اساسی و آرامش کشور دانست و بیان کرد: اقتصاد و علم اگر بخواهد شکوفا شود، باید امنیت وجود داشته باشد، چرا که بدون امنیت، اقتصاد و علم هیچ کشوری رشد نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اگر الان در کشور سرعت علم یازده برابر سرعت جهانی رشد داشته است، مدیون امنیت می‌باشد و دشمن می‌خواهد امنیت را از کشور بگیرد چرا که هدف آن‌ها جلوگیری از سرعت رشد علمی کشور است، اما این آرزو را با خود به گور خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha