یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نفت

حوزه/مشاور وزیر نفت در امور روحانیت گفت:۸۵۰ طلبه در مجموعه وزارت نفت به نماز جماعت و کار فرهنگی مشغولند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، نشست هم اندیشی روحانیون صنعت نفت جنوب شرق کشور، به همت قرارگاه فرهنگی خلیج فارس صنعت نفت،  صبح امروز با حضور مجیدی، مشاور وزیر نفت در امور روحانیت، در سالن اجتماعات منطقه شش عملیات انتقال گاز هرمزگان برگزار شد.

 مجیدی در این جلسه، خادمی سربازان امام زمان(عج) را از افتخارات خود دانست و گفت: ۸۵۰ روحانی در مجموع وزارت نفت به عنوان مشاوران فرهنگی و امام جماعت حضور دارند.

وی افزود: در طول تاریخ یک نقطه عطفی بوجود آمد که باعث تغییر تاریخ شد و آن حاکمیت دین بر سرنوشت مملکت بود و وقتی این نقطه عطف توسط امام خمینی(ره) رقم خورد نگاه مردم به چشمان روحانیت افتاده است.

 مجیدی خاطر نشان کرد: امروز در شبکه های معاند ایرادهایی به حضور طلاب در کنار کارکنان وزارت نفت می گیرند که نشانه از قدرت مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی طلاب است.

وی افزود: در هیچ یکی از وزارت خانه ها کار تشکیلاتی فرهنگی صورت نمی گرد، اما کار تشکیلاتی در حوزه فرهنگی در صنعت نفت باعث رشد و حرکت رو به جلو در گام دوم انقلاب شده است.

مجیدی، ائمه طلاب را لشکریان فرهنگی وزارت نفت عنوان کرد و افزود: چند توصیه را جدی بگیرد به جوانان و نوجوانان و کودکان و خانواده صنعت نفت توجه ویژه شود.

وی افزود:طلاب خود را به مسائل روز صنعت نفت آشنا تر کنند و اخبار و تحولات را بیشتر دنبال کنند وخود را به کار تشکیلاتی کردن مقید کنند.

مشاور وزیر نفت در پایان گفت: تقوا الهی را در زندگی خود رعایت کنید و با قرآن و نماز شب مانوس باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha