چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست عمومی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با طلاب

حوزه/نشست صمیمی و عمومی حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در زیرزمین مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست صمیمی و عمومی حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در زیرزمین مدرسه فیضیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این نشست که با حضور اساتید، طلاب حوزه های علمیه، مدیران ارشد و مسئولان نهادهای حوزوی برگزار شد، برخی از طلاب و اساتید به ارائه پیشنهادات و انتقاداتی درباره تقویت ارائه خدمات به طلاب، اساتید و نخبگان حوزه های علمیه مطرح کردند که مورد استقبال رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه قرار گرفت.

برخی از صحبت هایی که طلاب و اساتید در این نشست مطرح کردند عبارتند از:

درخواست ارائه خدمات بیشتر به طلاب علوم دینی و افزایش حقوق بازنشستگی طلاب.

لزوم اطلاع رسانی برای شناخت طلاب و روحانیون از خدمات مرکز خدمات در زمینه های مختلف.

عدم سطح بندی اساتید در پرداختی ها و لزوم تجدید نظر در سبک پرداختی های یکنواخت به اساتید.

درخواست استمرار نشست‌های متعدد و مستمر توسط مرکز خدمات حوزه های علمیه با گروه‌های مختلف حوزوی و شنیدن دغدغه ها و انتقاد و پیشنهادات آنان.

حل معضل جدی و فراگیر مسکن ملی طلاب علوم دینی و ارائه خدمات بیشتر به این افراد در جهت خانه دار شدن آنان.

در پایان این مراسم رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن تشکر و قدردانی از پیشنهادات و انتقاداتی که در نشست مطرح شد به تشریح برخی از خدمات حوزه های علمیه در زمینه‌های گوناگون پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی بیان داشت: هدف ما ارائه خدمت به طلاب و روحانیون معزز است و برای رسیدن به این هدف از تمامی انتقادات و پیشنهادهای طلاب و اساتید گرامی برای ارائه خدمات بیشتر و هدفمند به روحانیون استفاده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha