یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سال تحصیلی نیم سال دوم میاندوآب

حوزه/ امام جمعه میاندوآب در مراسم آغاز نیم سال دوم تحصیلی طلاب خواهر این شهرستان بر ضرورت اختصاص چند واحد درسی حوزه به دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در آیین آغاز نیمسال دوم تحصیلی طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهراء(س) میاندوآب با اشاره به فضائل ماه رجب و لزوم تقویت بنیه های ایمانی و اعتقادی با استفاده از فرصت های این ماه اظهار کرد: ماه رجب فرصت مناسبی برای تقویت ایمان است و باید از فرصت های آن نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: ایران عزیز در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود دوران های متفاوتی را گذرانده است، مقاطعی که قرین عزت و افتخار بوده و مقاطعی که زهر ناگوار ذلت توسط حکام خائن و نالایق به کام مردم ریخته شده است، اما امروز به حول و قوه الهی کشور به سوی پیشرفت و توسعه حرکت می کند، در حالی که قبل از انقلاب اسلامی، کشوری وابسته بودیم و باید در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر این که یکی مهم ترین وظائف طلاب مطالعه سیر سعودی و پیشرفت ایران بعد از انقلاب و تبین آن به مردم است، گفت: با توجه به این که انقلاب اسلامی 44 سال با عزت را طی کرده است و در این راه دوستان و دشمنانی داشته و دشمن با استفاده از قدرت رسانه ای خود سعی در تخریب چهر انقلاب دارد، لازم است دستاوردها و مسیر طی شده به عنوان بخشی از دروس حوزه به طلاب ارائه شود تا در جریان دستاوردهای چهل و چهار سال تلاش جمهوری اسلامی قرار گیرند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم نظم در دوران طلبگی تصریح کرد: باید طلاب از اول طلبگی، خود را به رعایت نظم و انضباط در مورد دروس حوزوی ملزم بدانند و تلاش مدیران مدارس علمیه نیز تقویت کفیت دروس باشد.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha