یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1069936
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
البرز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت های شهدای امنیت از نعمت امنیت برخورداریم و باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، مجتبی عبدالهی استاندار البرز و جمعی دیگر از مسئولان استانی، در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از زحمات و تلاش های سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده پیشین انتظامی استان البرز و آرزوی توفیق و تبریک به سردار حمید هداوند فرمانده جدید انتظامی استان گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت های شهدای امنیت از نعمت امنیت برخورداریم و باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: امنیت یک موهبت الهی است که هر کشوری از آن برخوردار نیست.

در ادامه سردار رادان با توجه به نقشه های شوم دشمن برای برهم نزدن امنیت ایران عزیز گفت :با توجه به تلاش دشمنان جهت ایجاد آشوب، اغتشاش و تحمیل جنگ‌های ترکیبی به کشور باید کاملا هوشیار و آگاه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه نیروهای انتظامی افزود: امیدواریم پرسنل و مدیران مومن و هوشیار فراجا با بصیرت روزافزون نسبت به اهمیت و تقدس لباسی که در جهت خدمت به مردم و تامین امنیت آن‌ها به تن دارند آگاه باشند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرمانده فراجا ضمن تقدیر از سردار عباسعلی محمدیان در تأمین امنیت استان، سردار حمید هداوند را به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز معرفی کرد.

سردار عباسعلی محمدیان به عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ معرفی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha