پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
21

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها متفاوت است، گفت: انقلاب اسلامی ریشه در آموزه های دینی، مذهب و آموزه های وحیانی دارد و دارای مبانی دینی و فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان امروز در مراسم جشن انقلاب در مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی دینی فرهنگی است و باید قدردان این نعمت باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است، بیان کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی معجزه قرن و انفجار نور بود.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها متفاوت است، افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه در آموزه های دینی، مذهب و آموزه های وحیانی دارد و دارای مبانی دینی و فرهنگی است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است که مردم در پیروزی آن نقش آفرین بوده اند، اظهار داشت: مردم ولایی و غیور ایران اسلامی پس از انقلاب نیز در حفظ دستاوردها و اهداف و آرمان های انقلاب نقش مهمی داشته و دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تاکید بر اینکه امروز دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته است، خاطر نشان کرد: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف دفاع از اهداف اسلام و انقلاب حضور دارند و بار دیگر با حضور حماسی خود در یوم الله ۲۲ بهمن به جهانیان نشان خواهند داد تا پای جان حافظ ارزش های اسلامی انقلابی هستند.

وی در پایان بر معرفی دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون و جهاد تبیین از سوی مبلغان و فعالان حوزه دین و فرهنگ تاکید کرد و گفت: امروز مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، استکبار ستیزی و تبلیغ در راستای اهداف جهاد تبیین از رسالت های اساسی مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به ویژه نسل جوان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha