دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اگر پدافند ما فعال نباشد دشمن به کشور نفوذ می‌کند، گفت: تقوا یک نیروی پدافندی است و در هر جایگاهی تعریف خودش را دارد؛ کسی که پشت دستگاهی می‌نشیند اگر خوب عمل نکند تقوا ندارد زیرا تقوای آن فرد فقط به نماز شب خواندن و عبادت و زیارت نیست بلکه با درست کار کردن نیز همراه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار نعمت محسنی زرین ارشد نظامی آجا در استان قم و فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها که امروز در سالن محراب حرم بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن هر حرکتی در راستای تقویت اسلام و خشم دشمن انجام شود، عمل صالح است.

وی با بیان اینکه حمایت نیروی هوایی ارتش از امام خمینی(ره) حرکت بسیار خطرناک و قابل توجهی بود، گفت: سلام رسمی نظامی به امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع دینی اقدامی بود که خداوند در دل همافران نیروی هوایی ارتش قرار داد و با این کار کمر رژیم پهلوی شکست.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باطن برخی از اعمال خیلی تأثیرگذار است، گفت: شاه به خدا و امداد غیبی اعتقادی نداشت و به غیر از ارتش کسی برایش نمانده بود و وقتی یکی از ارکان مهم ارتش که نیروی هوایی بود این کار را کرد کمر رژیم شکست و پیروزی انقلاب را مسلم کرد.

وی تلاش برای حفظ دین و ارزش‌های دینی را موجب پاداش الهی در دنیا و آخرت دانست و گفت: قدرت مردم ایران در ارتش و سپاه و نیروهای نظامی بروز کرده و پیشرفت های هوافضا در کشور از مواردی است که به مردم امید و آرامش می دهد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه افراد با تقوا وقتی شیطان به دور آن‌ها می‌گردد متوجه می شوند و بصیرت‌شان فعال می‌شود و در مقابل او موضع می‌گیرند، گفت: شیاطین همیشه اطراف مؤمنین می‌گردند و به دنبال نقطه ضعف و منفذی برای نفوذ هستند و اگر بتوانند مراکز قوت را بزنند برای خود افتخار می‌دانند.

وی با اشاره به برخی از حرکت های دشمن مانند حمله پهپادی به اصفهان و ترور شهید فخری زاده، گفت: دشمنان از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به ما کوتاهی نمی‌کنند و در هر زمان به شکل و ترفند خاصی اقدام می‌کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اگر پدافند ما فعال نباشد دشمن نفوذ می کند، گفت: تقوا یک نیروی پدافندی است و در هر جایگاهی تعریف خودش را دارد؛ کسی که پشت دستگاهی می نشیند اگر خوب عمل نکند تقوا ندارد زیرا تقوای آن فرد فقط به نماز شب خواندن و عبادت و زیارت نیست بلکه با درست کار کردن نیز همراه است.

وی با تأکید بر اینکه آسایش مردم وقتی خواهد بود که پدافند ما درست کار کند، گفت: باید از هر ابزاری که سبب قدرتمند شدن ارتش می شود استفاده شود و اگر دشمن از هوش مصنوعی استفاده می کند ارتش و نیروی نظامی ما هم باید از این ابزار استفاده کند.

در ابتدای این دیدار نیز نعمت محسنی زرین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند ارتش استقلال و استحکام دارد و در نزد مردم و مسئولان عزیز است، گفت: این انقلاب استقلال را به ارتش عنایت کرد و به برکت این استقلال ارتش پیشرفت کرده و اخیرا یکی از بزرگترین پایگاه های زیرزمینی ارتش رسانه ای شد و رزمایش ذوالفقار در جنوب شرق کشور با ادوات و تجهیزات ساخت داخل انجام شد.

وی با بیان اینکه رزمایش‌های ارتش موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و ترس دشمنان شده است، گفت: شهر مقدس قم از مهمترین نقاط هسته ای کشور است و با تلاش های پدافندی صورت گرفته، دشمن تاکنون قادر به تجاوز به این نقاط حساس نبوده و در آینده هم نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha