دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/مدیر حوزه‌های علمیه در پیام های جداگانه حادثه غم انگیز و دلخراش زلزله، در برخی از استان های ترکیه و سوریه را به رئیس سازمان امور دیانت ترکیه و وزیر اوقاف کشور سوریه تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیام های جداگانه، حادثه غم انگیز و دلخراش زلزله در برخی از استان های ترکیه و سوریه را به پروفسور علی ارباش رئیس سازمان امور دیانت ترکیه و دکتر محند عبدالستار السید وزیر اوقاف جمهوری سوریه تسلیت گفت که متن پیام ها به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک و تعالی
وبشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله وانا الیه راجعون
برادر عزیز جناب آقای دکتر محند عبدالستار السید دامت توفیقاته
وزیر محترم اوقاف جمهوری عربی سوریه

سلام علیکم 
حادثه غم انگیز و دلخراش زلزله، در برخی از استان های دو کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه و جمهوری ترکیه موجب تالم ملت شریف ایران و حوزه های علمیه گردید. 
در این روزهای سخت، تسلیت ما را به خاطر جان باختن ده ها تن از مردم مسلمان پذیرا باشید و ما را در کنار مردم شریف سوریه بدانید.
اینجانب خود را در درد و غم برادران  و خواهران مسلمان دو کشور سوریه و ترکیه، شریک می‌دانم و به نمایندگی از حوزه های علمیه، علما و شخصیت های دینی جمهوری اسلامی ایران،  از صمیم قلب با شما و همه ملت شریف سوریه ابراز همدردی می‌کنم و امادگی خود را برای اعزام طلاب توانمند و جهادی و ارسال کمک های حوزوی و همدردی و مواسات با مردم اسیب دیده  اعلام می دارد .
از محضر خداوند تبارک و تعالی، برای  درگذشتان اجر عظیم و برای بازماندگان و خانواده های قربانیان صبر جمیل و برای مصدومان شفای عاجل را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی

و بشرالصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله وانا الیه راجعون

برادر عزیز جناب آقای پروفسور علی ارباش دامت توفیقاته

رئیس محترم سازمان امور دیانت جمهوری ترکیه

سلام علیکم

حادثه غم انگیز و دلخراش زلزله، در برخی از استان های دو کشور دوست و برادر جمهوری ترکیه و جمهوری عربی سوریه موجب تالم ملت شریف ایران و حوزه های علمیه گردید.

در این روزهای سخت، تسلیت ما را به خاطر جان باختن ده ها تن از مردم مسلمان کشور های جمهوری ترکیه و جمهوری عربی سوریه، پذیرا باشید و ما را در کنار مردم مسلمان ترکیه و سوریه بدانید.

اینجانب خود را در درد و غم برادران و خواهران مسلمان دو کشور ترکیه و سوریه، شریک می‌دانم و به نمایندگی از حوزه های علمیه، علما و شخصیت های دینی جمهوری اسلامی ایران، از صمیم قلب با شما و مردم مسلمان این دو کشور ابراز همدردی می‌کنم و آمادگی خود را برای اعزام طلاب توانمند و جهادی و ارسال کمک‌های حوزوی و همدردی و مواسات با مردم آسیب دیده اعلام می‌دارد.

از محضر خداوند تبارک و تعالی، برای درگذشتگان اجر عظیم و برای بازماندگان و خانواده های قربانیان صبر جمیل و برای مصدومان شفای عاجل را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha