سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
حضور جوانان در مساجد

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان زنجان، به تأثیرات مثبت مساجد بر روی جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: حضور جوانان و نوجوانان در محیط مساجد و امامزادگان از عوامل مهم کاهش بزه‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: هر اندازه در حوزه فرهنگ کار شود، آثار آن در جامعه ماندگارتر خواهد بود.

حجت الاسلام فرجی بر لزوم استفاده از ظرفیت امام زادگان و مساجد محلات برای رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم اشاره کرد و گفت: بهتر است برنامه‌های فرهنگی به مساجد و امامزادگان سوق داده شود تا ضمن تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی کشور، عموم مردم بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، به تأثیرات مثبت مساجد بر روی جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: حضور جوانان و نوجوانان در محیط مساجد و امامزادگان از عوامل مهم کاهش بزه‌های اجتماعی است.

حجت الاسلام فرجی با اشاره به پیش رو بودن هفته قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: خدمات اجتماعی قوه قضائیه از جمله مشاوره رایگان حقوقی به همشهریان در این ایام ارائه خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha