یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با اشاره به رونمایی از پایگاه زیر زمینی نیروی مقتدر هوایی ارتش گفت: این پایگاه، پایگاهی برای صیانت از قدرت دفاعی نیروهای مسلح می باشد و این استراتژی دشمن را حیران و معادلات را به هم زد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به رونمایی از پایگاه زیر زمینی نیروی مقتدر هوایی ارتش گفت: این پایگاه، پایگاهی برای صیانت از قدرت دفاعی نیروهای مسلح می باشد و این استراتژی دشمن را حیران و معادلات را به هم زد.

وی افزود: ایران اسلامی در سالهای اخیر از قابلیت وسعت جغرافیایی و عوارض طبیعی خود نهایت استفاده را کرده و دارایی‌های بسیار راهبردی صنعتی، هسته‌ای و نظامی خود را به زیر کوه‌ها هدفمند منتقل ساخته است.

امام جمعه جم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: راهپیمایی مردم نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و تجدید عهد با آرمان های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: ملت آگاه و فهیم ما مثل همیشه خوش خواهند درخشید علی رغم مشکلات به نظام مقام معظم رهبری شهدا وآرمانهای انقلاب پایبند و مستحکم ایستاده اند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت راهبردی آن گفت: این بیانیه به‌دلیل شخصیت جهانی و آگاه ومسلط صادر کننده و مخاطب اصلی آن یعنی جوانان، جمعیتی انبوه، تحصیل‌کرده، پُرانرژی و آینده‌ساز، و به‌دلیل محتوا و مضامین راهبردی آن که در واقع می‌توان آن را منشور انقلاب اسلامی نامید بسیار پراهمیت و حیاتی است.

امام جمعه جم با اشاره به تعطیلی فرودگاه جم و اهمیت آن گفت: پیرو مطالبات هفته گذشته که در سفر ریاست محترم جمهوری باید به آن پرداخته شود بحث راه اندازی مجدد فرودگاه جم مطالبه جدی ما و مردم و کارکنان حوزه صنعت نفت وگاز وخانواده ها به ویژه جوانان است. فرودگاه و حمل و نقل هوایی، فاکتور خیلی مهم و پراهمیت در توسعه شهرستان پراستعداد جم است که با وجود زیر ساختی که از بیت المال هزینه شده و سالها میلیاردها هزینه نگهداری و حقوق و.. در آنجا می شود و سیستم پروازی مجهزی دارد چرا راه اندازی نمی شود؟ چرا به خواسته مردم توجه نمی شود؟ چرا این فرودگاه حداقل نباید در نقش پدافند غیر عامل فرودگاه خلیج فارس را پشتیبانی کند؟

حجت الاسلام محمدی افزود: از سال ۹۴ که فرودگاه به تعطیلی رسید، مدیرعامل وقت شرکت پالایش فجر جم دلیل تعطیلی آن را استاندارد سازی فرودگاه اعلام کرد و قول داد که سال ۹۵ مجددا پروازها برقرار شوند که تاکنون خبری نیست فقط پاسخ های مبهم می شنویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha