یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: امروز مردم پیام اصلی را با حضور فوق العاده و شگفت انگیز خود دادند و کاری کردند که یأس و ناامیدی بر دل بدخواهان و دشمنان این ملت چیره شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اصفهان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: این روز را که روز پیروزی انقلاب اسلامی، روز انفجار نور و غلبه ارزش ها بر همه آنچه که رژیم سفاک شاهنشاهی و پشتیبانان آن در نظام سلطه دنبال می کردند، گرامی می داریم.

وی افزود: امروز پیام اصلی را مردم با حضور فوق العاده و شگفت انگیز خود دادند و کاری کردند که یأس و ناامیدی بر دل بدخواهان و دشمنان این ملت چیره شود و امیدوار هستیم به یُمن این همبستگی که به مناسبت ایام الله دهه فجر و در روز پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور رقم خورد، این یأس در دل دشمنان پایدار بماند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: اگر ما به آن چیزی که در این ۴۴ سال گذشته اتفاق افتاد توجه کنیم درمی یابیم آن جا که به توانمندی داخلی و به جوانان و دانشمندان خود توجه کردیم و آنجا که مواظب همبستگی ملت بودیم موفق عمل شده ایم.

وی اضافه کرد: آنجا که به راهنمایی ها و سیاست های راهبردی که امامین انقلاب بیان کردند، عمل شد در همان نقاط موفق بودیم و هر گاه که از آنها فاصله گرفتیم سبب دور شدن ما از اهداف شد، لذا در ادامه مسیر نیز باید به این تجربه ها توجه داشته باشیم.

مرتضوی با تاکید بر اقدام ستودنی رهبر معظم انقلاب در عفو زندانیان در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما نیز باید با توجه به نگاه کریمانه ای که اخیرا رهبر انقلاب در عفو زندانیان انجام داشتند در عین حال سعی کنیم با رعایت خطوط قرمزی که امنیت و آسایش ملت و حرکت بسیار قوتمند مردم ما را مورد آسیب قرار دهد مراقبت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha