دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

حوزه/ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: وحدت ملت و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر سنندج در سخنانی ضمن تبریک این روز بزرگ، اظهار داشت: ملت ایران باید بدانند تا زمانی که این انقلاب وجود دارد، دشمنی دشمنان نیز به قوت خود باقی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایران اسلامی برخلاف آنچه که دشمنان می‌اندیشیدند روز به روز مقتدر از گذشته می‌شود، لذا این همه توطئه و دسیسه برای جلوگیری از قدرت بیشتر ملت و نظام ماست.

این مقام ارشد نظامی، با اشاره به اینکه بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران، یک به یک توطئه‌های معاندان را تاکنون خنثی کرده است، ادامه داد: امروز دشمنان با استفاده از تمام پتانسیل‌ رسانه‌ها و جنگ نرم به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی در بین ملت ایران هستند.

امیر دریادار ایرانی، تاکید کرد: برنامه دشمن این است که با اختلاف بین برادران اهل سنت و اهل تشیع نقشه‌های شیطانی و پلید خود را در این کشور عملی کند، لذا باید بسیار هوشیار باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز شاهد یک وحدت مثال زدنی بین مردم سنی و شیعه در کردستان هستیم و نشان از منش و بصیرت مردمان این دیار دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی ایران اجازه هیچ تجاوزی را به دشمنان نخواهند داد، عنوان کرد: دشمن در همان سال‌های نخستین انقلاب می‌اندیشید که این نظام هر لحظه در آستانه سقوط است، ولی امروز به برکت بصیرت ملت ایران و رهبری رهبر معظم انقلاب شاهد جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

امیر دریادار ایرانی، اظهار کرد: امروز ارتش ایران به برکت اسلام و انقلاب در دورترین نقاط جهان حضوری مقتدر دارد و از منافع ملی با قدرت تمام دفاع می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: وحدت ملت و وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن عزت ملت ایران هستند، تأکید کرد: امروز ملت ایران باید قدر اتحاد و وحدتی که در کشورمان وجود دارد را به خوبی بدانند و از آن دفاع نمایند.

در پایان این مراسم، قطعنامه‌ای برای شرکت کنندگان در این راهپیمایی قرائت شد که با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مورد تأیید حاضرین قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha