دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روح الله عباسی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) بر لزوم تلاش در جهت تبیین و تشریح برکات و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در بستر رسانه و فضای مجازی تأکید کرد.

دکتر روح الله عباسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که ما در زمینه معرفی برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به آحاد مردم به ویژه نسل جدید، وظیفه و رسالت مهمی بر عهده داریم، اظهار داشت: گنج بزرگی چون انقلاب اسلامی را در اختیار داریم و قدردانی از آن مستلزم این است که در زمینه جهاد تبیین بتوانیم دستاوردهای آن را به درستی در سطح جامعه معرفی و تبیین کنیم.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار به کشور عزیزمان برگشت و تلاش بر این شد که احکام و آموزه های نورانی اسلام در این سرزمین اجرا شود.

عباسی همچنین گفت: آن چه مهم است این که موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب در عرصه رسانه و فضای مجازی به درستی تبیین شود که اگر این کار محقق شود، بخش قابل توجهی از تهاجم دشمن در جنگ نرم رسانه ای خنثی می گردد.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: نباید از اهمیت رسانه های نوین و فضای مجازی غافل شویم، کما این که بخش مهمی از جهاد تبیین از طریق توجه به همین فضا امکان پذیر است.

وی بیان داشت: امروز در جنگ روایت ها نیازمند به این هستیم که از همه ظرفیت ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن استفاده شود و مهم این است که بر اساس روحیه انقلابی و جهادی در این باره با احساس مسئولیت وارد میدان عمل شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha