دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نقدی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم روستای صاحب الزمان(عج) خرم آباد، با اشاره به اینکه راه انقلاب، راه پیشرفت و توسعه است، گفت: این راه با اتحاد مردم و هدایت مقام معظم رهبری پیش خواهد رفت و توطئه‌های دشمنان هر روز شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع مردم روستای صاحب الزمان(عج) خرم آباد، با اشاره به اینکه امنیت، آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، اظهار داشت: پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون حاصل تلاش، غیرت و جانفشانی‌های شهدا، جوانان ایرانی و باغیرت است.

وی با اشاره به اینکه روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از دستاوردهای نظام نقش بسزایی داشته‌اند، افزود: روستاییان و عشایر همواره در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب در صحنه بوده و هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روستاها و مناطق محروم نیز امکانات خوبی دارند، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی نظام جمهوری اسلامی به مناطق روستایی و حتی دورافتاده در بخش‌های گوناگون گواه این مطلب است.

سردار نقدی خطاب به مردم، گفت: شما تفنگداران آمریکایی را اسیر کردید و نشان دادید آن‌ها ببر کاغذی و پوشالی هستند و با بصیرت مردم ایران اسلامی پهباد پنهانکار آمریکایی با شلیک نابود شد.

وی با اشاره به اینکه امروز حرف آمریکا دیگر خریدار ندارد، گفت: به لطف خداوند و اتحاد امت با همین سلاح‌هایتان یک روز در بیت المقدس شلیک خواهید کرد و نماز خواهید خواند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راه انقلاب، راه پیشرفت و توسعه است، خاطرنشان کرد: این راه با اتحاد مردم و هدایت مقام معظم رهبری پیش خواهد رفت و توطئه‌های دشمنان هر روز شکست خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha