جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
جشنواره فیلم فجر

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر تا دوشنبه آینده در سالن سینما آوینی بوشهر با اکران ۹ فیلم در سه نوبت ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اکران فیلم های جشنواره فجر در بوشهر گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر تا دوشنبه آینده در سالن سینما آوینی بوشهر با اکران ۹ فیلم در سه نوبت ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در پایان هفته نخست اکران فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در سینما شهید آوینی بوشهر ۱۲ فیلم در ۱۴ نوبت به نمایش درآمد.
وی با بیان اینکه این اکران‌های سینمایی از ۱۷ بهمن ماه در بوشهر آغاز شده، عنوان کرد: تا کنون فیلم‌های جنگل پرتقال، چرا گریه نمی‌کنی، در آغوش درخت، هفت بهار نارنج، سرهنگ ثریا، یادگار جنوب، شماره ۱۰، روایت ناتمام سیما، عطرآلود، های پاور، هوک و کت چرمی اکران شده که از این میان سرهنگ ثریا بیشترین اقبال را در جذب مخاطبان داشته و بیشترین بیننده را داشته است.

افروغ ادامه داد: در ادامه، امروز سه فیلم اتاقک گلی، بعد از رفتن و آنها مرا دوست داشتند اکران می‌شود، یکشنبه وابل، گل‌های وابارده و پرونده باز است به روی پرده می‌رود و دوشنبه در آخرین روز جشنواره فیلم فجر در بوشهر، غریب، کاپیتان و آه سرد به نمایش در می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: بلیت فروشی این اکران‌ها تنها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای ایران تیکت بلیت تهیه کنند.

افروغ اظهار کرد: نمایش فیلم‌های سودای سیمرغ فجر در بوشهر سبب ایجاد شور و شوق و گرد هم آمدن در میان سینما دوستان و فعالان هنر هفتم شده است.

استقبال بوشهری ها از فیلم های جشنواره فیلم فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم گفت: چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بوشهر با استقبال زیاد بوشهری ها روبرو شد.

معصومه عباسی با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به اتمام جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۲۲ بهمن ماه در تهران و ضمن استقبال فراوان بوشهری ها از چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، همچنان امروز و فردا ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه سال جاری فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم در سینما شهید آوینی بوشهر با اکران ۶ فیلم به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: فیلم های وابل به کارگردانی تورج اصلانی، گل های باوارده به کارگردانی مهرداد خوشبخت و پرونده باز است به کارگردانی کیومرث پوراحمد به ترتیب در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در سانس های اول در ساعت ۱۶:۳۰، سانس دوم در ساعت ۱۸:۳۰ و سانس سوم در ساعت ۲۰:۳۰ اکران می شود.

عباسی در ادامه بیان کرد: فیلم های غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی، کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای و آه‌سرد به کارگردانی ناهید عزیزی در رو دوشنبه ۲۴ بهمن ماه به ترتیب در سانس اول در ساعت ۱۶:۳۰، سانس دوم در ساعت ۱۸:۳۰ و سانس سوم در ساعت ۲۰:۳۰ اکران می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: بلیت فروشی این اکران‌ها تنها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای ایران تیکت بلیت تهیه کنند.

علاقه مندان جهت خرید بلیط به صورت اینترنتی می توانند از سایت های Cinematicket.org، Irantic.com، Gishe۷.ir از سایت های متصل به سمفا جهت خرید بلیط جشنواره مراجعه کرده و بلیط‌های خود را خریداری کنند.

جهت مشاهده سانس‌ها و تهیه بلیت فیلم‌های جشنواره فجر، با کلیک بر روی فیلم دلخواهتان، سانس‌ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha