سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / حضور حماسی مردم همدان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان همدان در پیامی ضمن تقدیر از حضور قاطع آحاد مردم انقلابی، بصیر، شجاع و با ایمان، از صدور بیانیه‌هایی از طرف بعضی با عناوین حوزوی که به جای ایجاد روحیه امید و اعتقاد به تحقق وعده‌های الهی، سعی در ایجاد نا امیدی و از بین بردن روحیه انقلابی جامعه دارند، ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مدیریت حوزه علمیه استان همدان در پیامی ضمن تقدیر از حضور قاطع آحاد مردم انقلابی، بصیر، شجاع و با ایمان، از صدور بیانیه‌هایی از طرف بعضی با عناوین حوزوی که به جای ایجاد روحیه امید و اعتقاد به تحقق وعده‌های الهی، سعی در ایجاد نا امیدی و از بین بردن روحیه انقلابی جامعه دارند، ابراز تأسف کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ. حج آیه۴۰

حضور تاریخی و وصف ناپذیر اقشار مختلف مردم با اخلاص، بصیر و بیدار کشور بالاخص استان شهید پرور و همیشه در صحنه همدان، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بار دیگر یاد و خاطره بهمن ۱۳۵۷ شمسی را در دل‌ها زنده کرد و برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار این خطه ولایت مدار از ایران عزیز را ثبت و ضبط نمود.

مردم مومن، بصیر، انقلابی، حماسه آفرین استان همدان همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران و با گام‌هایی استوار، مشتانی گره کرده و حضوری آگاهانه امسال نیز همچون ادوار گذشته تصاویری زیبا و بیاد ماندنی از حماسه بصیرت و همبستگی را در آستانه چهل و چهارمین سالگرد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خلق کرده و جلوه‌های بی‌نظیری از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق و وفاداری یک ملت به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل دیدگان همه جهانیان جلوه‌گر ساختند.

درود و سپاس بیکران خداوند بر شما مردم فهیم و شریف استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که با حضور پرشور و تاریخی خود در این راهپیمایی حماسی ضمن تجدید بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت و پشتیبانی خویش را بیش از پیش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردید و دشمنان انقلاب، دین و معنویت، به ویژه نظام پلید سلطه جهانی را مانند همیشه منکوب و نا امید ساختید.

پیام این حضور بی‌بدیل این است که دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند این ملت برای رسیدن به قلّه‌ پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که باری تعالی به او بخشیده است، هر مانعی را از سر راه بر خواهد داشت.

در همین ایام غرور انگیز که نشانه‌های پیروزی ملت بزرگ ایران و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس اسلامی به وفور در حال نمایان شدن است، شاهد صدور بیانیه‌هایی هستیم که با نهایت تأسف از طرف بعضی با عناوین حوزوی اتفاق افتاده و به جای ایجاد روحیه امید و اعتقاد به تحقق وعده‌های الهی، سعی در ایجاد نا امیدی و از بین بردن روحیه انقلابی جامعه دارند که همه مخاطبان پیام ملت بزرگ ایران از جمله کسانی که روش و منش آن‌ها حکایت از غفلت و یا خیانت دارد را به درک صحیح و واقعی شرایط و پیام واضح مردم دعوت می‌کنیم.

خداوند بزرگ را به شکرانه این اتحاد قوی و پایمردی بی‌مانند، سپاس فراوان گفته و بر خود لازم می‌دانیم از حضور قاطع آحاد مردم انقلابی، بصیر، شجاع و با ایمان تقدیر و تشکر نماییم.

از خداوند متعال، اقتدار، عزت و پایندگی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و شما مردم غیور و قدر شناس را خواستاریم.

قطعا این حضور معنا دار وظیفه همه خدمتگذاران به این ملت شریف را سنگین‌تر از گذشته نموده که از خداوند متعال توفیق خدمت مخلصانه و با روحیه جهادی برای همه آنان را مسئلت می‌نماییم.

حوزه علمیه همدان
۲۳بهمن۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha