یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1070788
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
سفیران وحدت در سیستان و بلوچستان

برنامه سفیران وحدت ویژه دهه فجر در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موسسه فرهنگی "ملت ابراهیم علیه السلام" همچون سال‌های گذشته در ایام الله دهه فجر با هدف ترویج گفتمان وحدت و تمدن اسلامی به عنوان یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری بیست و نهمین برنامه سفیران وحدت در استان سیستان و بلوچستان کرد.

این برنامه در دو بخش دانش آموزی و نیروی انتظامی با حضور مبلغین و اساتید مؤسسه در تاریخ ۱۳ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

در بخش تبلیغ دانش آموزی ۲۱ نفر از طلاب جهادی قم و تهران با حضور در مدارس مقطع متوسطه دوم شهرستان‌های زابل، سوران، سراوان، خاش، بم پشت، مهرستان، نیک شهر، قصرقند و راسک برنامه‌های مختلف فرهنگی آموزشی را اجرا نمودند.

اجرای سخنرانی چند رسانه‌ای «انتخاب بزرگ» با موضوع آشنایی نوجوانان با معارف دینی در مدارس مقطع متوسطه دوم، حضور در خوابگاههای دانش‌آموزی و اجرای برنامه های مختلف همچون مسابقه کتابخوانی، معرفی کتاب، پخش فیلم و مستند با موضوع انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی، جلسات پرسش و پاسخ و گفت‌وگوی دوستانه، حضور در اجتماعات مختلف شیعه و اهل سنت و برگزاری جشن انقلاب از جمله برنامه‌هایی بود که سفیران وحدت موسسه فرهنگی ملت ابراهیم علیه السلام در ایام الله دهه فجر در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان اجرا نمودند.

در بخش مربوط به نیروی انتظامی نیز اساتید موسسه در قالب دوره تبیین وحدت و تمدن اسلامی مباحثی چون جریان شناسی اهل سنت، تبیین مسئله وحدت از نگاه امامین انقلاب و نحوه تعامل و تعایش با برادران اهل سنت در مناطق مشترک را برای فرماندهان و کادر نیروی انتظامی استان ارائه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha