یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کامرانی

حوزه / معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است در عرصه تمدن نوین اسلامی، سازمان تبلیغات در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی هرمزگان که در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: حضور تاریخ ساز مردم ایران اسلامی و بویژه هرمزگان در راهپیمایی ۲۲بهمن، نوید بخش حرکت رو به جلو انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه‌های زیادی را از چند ماه گذشته آغاز کرد تا مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنند، افزود: مردم ایران، اسلام و انقلاب را دوست دارند و با بصیرت خود، نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است در عرصه تمدن نوین اسلامی، سازمان تبلیغات در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد.

کامرانی ادامه داد: جهاد امید آفرینی و جذب حداکثری بر اساس شرایط کنونی جامعه، در ساختار جهاد تبیین نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به عفو پدرانه رهبر معظم انقلاب در خصوص افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده بودند، خاطرنشان کرد: این عفو برگرفته از آموزه‌های دینی است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha