جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مائده پیامی

حوزه/ به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، ۲۴۳ برنامه‌ی ویژه بانوان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح استان بوشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اجرای ۲۴۳ برنامه‌ی ویژه بانوان در این استان در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

مائده پیامی با تشریح برنامه‌های اجرا شده امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در دهه فجر امسال اظهار داشت: برگزاری ۱۰ اعتکاف دانش‌آموزی دخترانه (رفیقانه) همراه با برنامه‌های تبیینی دهه فجر، برگزاری ۲۰ تریبون فجر (حرف‌آورد) در تمام شهرستان‌ها، برگزاری سه پویش درخت انقلاب در شهرستان دشتستان و برگزاری ۳۰ مسابقه کتابخوانی از برنامه‌های انجام گرفته در سطح استان محسوب می‌شوند.

وی برگزاری ۵۰ نشست بصیرتی با موضوع نقش بانوان در انقلاب اسلامی در حسینیه‌ها و مساجد شهرستان‌ها، برگزاری ۱۰۰ برنامه با اعزام ۴۰۰ مبلغه به مدارس در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ۱۰ برنامه تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای استان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده عنوان کرد.

پیامی برگزاری ۱۰ آیین تجلیل از بانوان اثرگذار دوران انقلاب اسلامی، اعزام مبلغات و ۵ مورد پاسخگویی به شبهات در جایگاه‌های نماز جمعه استان و همچنین راه‌اندازی ۵ پویش دهه فجر علوی ویژه حرف‌آورد در سراسر استان را از دیگر برنامه‌هایی ذکر کرد که در ایام دهه فجر در سطح استان انجام شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha