دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام تقدیر حوزه علمیه کرمانشاه از مردم در پی حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن:

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه، در پیامی ضمن تقدیر از حضور میلیونی ملت شریف و با بصیرت و زمان شناس ایران اسلامی، پیام این حماسه ماندگار را، توجه مسئولان به حل مشکلات معیشتی و برای دوستداران نظام و البته برای دشمنان یأس و ناامیدی و حیرت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه، در پیامی ضمن تقدیر از حضور میلیونی ملت شریف و با بصیرت و زمان شناس ایران اسلامی، پیام این حماسه ماندگار را، توجه مسئولان به حل مشکلات معیشتی و برای دوستداران نظام و البته برای دشمنان یأس و ناامیدی و حیرت بود.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا یَطَئونَ مَوطِئًا یَغیظُ الکُفّارَ وَلا یَنالونَ مِن عَدُوٍّ نَیلًا إِلّا کُتِبَ لَهُم بِهِ عَمَلٌ صالِحٌ...»

چهل و چهارمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران بارزتر از هر زمان و هر اتفاق دیگری حقانیت و موید به تأیید الهی بودن آن را ثبوتا و اثباتا به منصه ظهور رساند.

نظام استکبار با بهره‌گیری از بیش از چهار دهه تجربه مواجهه با نظام اسلامی و بکار گیری تمام ایادی و اذناب و موثرترین ابزار و تجهیزات بدنبال بر چیدن بساط نظام اسلامی، قبل از بهمن ۱۴۰۱ بود و دیوانه وار تمام نیرو و توان خود را به میدان آورد تا شاید به زعم باطل خود کار را یکسره کند.

اما مهار این فتنه سنگین توسط ناخدای، با خدای نظام اسلامی و مردم و سرباز راستین امام خامنه‌ای(ادام الله ظله) و البته تأییدات خداوند بزرگ و عنایات ذوات مقدسه اهل بیت(علیهم السلام)، دشمن را در بهت و حیرت و سرگردانی فرو برد و نیم نگاهی امیدوارانه، به حضور کم رنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشت، تا با بلوا کردن و سر دست گرفتن آن حیثیت نداشته خود را اعاده کند.

حضور میلیونی ملت شریف و با بصیرت و زمان شناس ایران اسلامی که در ۱۰ سال اخیر بی‌سابقه بود، تیر خلاصی بر پیکر نیمه جان فتنه گران بود.

پیام این حماسه ماندگار توجه مسئولان به حل مشکلات معیشتی و برای دوستداران نظام، امید و نشاط و بالندگی و برای جبهه مقاومت، ایستادگی و استقامت و برای مرعوبان و فتنه زدگان بیداری و بصیرت و البته برای دشمنان یأس و نا امیدی و حیرت بود.

لذا بجاست جبین سپاس را به پیشگاه قادر متعال، بر زمین نهاده و شکر گزار تمام نعمات الهی، خصوصا چنین مردم نجیب و قدر شناس و با بصیرتی باشیم که همواره در عرصه‌های خطیر، خطر کرده و نظام اسلامی را از گردنه‌های صعب العبور گذر داده و ان‌شاءالله متصل به ظهور حجت کبرای الهی گردد.

حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha