شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اهل بیت ملک شهر

مدیر مدرسه علمیه اهل بیت (ع) ملک شهر استان اصفهان گفت: بزرگ ترین دانشگاه و پژوهشکده مرتبط با مهدویت در اسرائیل است و تمام کتب مهدوی به طور دقیق به مباحثه گذاشته می شود. کاری که ما متأسفانه کمتر اهمیت می دهیم؛ آنها برای مقابله با حکومت مهدوی کار و تحقیق می کنند و ما برای یاری و نصرت کاری نمی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، فرشته هاشمی نژاد، در نشست بانوان طلبه مدرسه علمیه اهل بیت علیهم السلام ملک شهر بیان کرد: درس خواندن‌تان برای خدا باشد نه صرف گذراندن دروس و امتحان. چون برکت و ماندگاریش هم به مراتب بیشتر خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه اهل البیت(ع) ملک شهر ادامه داد: زندگی نامه علما و بزرگان را مطالعه کنید و درس بگیرید. از آیت الله ناصری (رضوان الله علیه) شنیدم که فرمود: آیت الله قاضی(ره) کلاس درسشان را در قبرستان وادی‌السلام تشکیل داده بودند و شاگردانشان را هم شخصاً انتخاب می کردند و هر کدام را با توجه به استعدادی که داشتند تربیت می کردند.

هاشمی نژاد افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند ما در پیچ تاریخی هستیم همین است. در گذشته صد سال طول می کشید تا دنیا متحول بشود اما اکنون هر ثانیه عالم در حال تحول است، این یکی از نشانه های آخر الزمانی است.

وی اظهار کرد: بزرگ ترین دانشگاه و پژوهشکده مرتبط با مهدویت در اسرائیل است و تمام کتب مهدوی به طور دقیق به مباحثه گذاشته می شود. کاری که ما متأسفانه کمتر اهمیت می دهیم؛ آنها برای مقابله با حکومت مهدوی کار و تحقیق می کنند و ما برای یاری و نصرت کاری نمی کنیم. وظیفه طلاب است که با جدیت درس بخوانند و مباحثه کنند و در جامعه فعالیت داشته باشند. خیلی از افراد جامعه گاهی با یک حرف متحول می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha