یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی خواهران طلبه در مرحله‌های استانی و کشوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی ویژه خواهران طلبه مدارس علمیه استان، اظهار داشت: این المپیاد در سطوح ۲ و ۳ به صورت گرایشی ویژه طلاب برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طلاب سطح ۲، در ۵ گرایش می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند، افزود: ادبیات عرب، علوم قرآنی و تفسیر، فقه و اصول، عقاید و کلام و منطق و فلسفه از جمله گرایش‌های دهمین دوره المپیاد علمی ویژه خواهران طلبه سطح ۲ حوزه است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، با بیان اینکه در سطح ۳ نیز ۱۰ گرایش برای شرکت خواهران طلبه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: طلاب در صورت کسب ۷۰ امتیاز می‌توانند به مرحله کشوری راه یابند.

مهرابی از نام نویسی برای شرکت در این آزمون از ۱۵ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: ثبت نام خواهران طلبه برای شرکت در المپیاد علمی تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی دهمین دوره المپیاد علمی ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری المپیاد علمی خواهران طلبه ۲۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان خاطرنشان کرد: در مراحل استانی و مراحل کشوری طلاب برتر به مراکز نخبگان استان و سازمان کشوری نخبگان معرفی خواهند شد و از تسهیلات و امکانات ادامه تحصیل و دیگر مزایا بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha