دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خمیر

حوزه/ امام جمعه بندرخمیر تصریح کرد: جهاد تبیین در این زمان که دشمن فضای تحلیل را برای مردم آلوده به فتنه های فکری کرده است بهترین سلاح برای در کنار امام جامعه بودن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر امروز چهارشنبه ۲۶بهمن در دوره آموزشی « معارف، اندیشه اسلامی و مهارت افزایی تربیتی» سر گروه‌های مجموعه های نقش آفرین با موضوع نقش اخلاق و معنویت در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات ناحیه سپاه بندر خمیر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نقش آفرینی جریان های مذهبی و دینی در بستر جامعه است.

به گفته امام جمعه بندرخمیر در زمان رژیم پهلوی حکومت با فعالیت های مذهبی صدرصد مخالفت داشت و حکومت های طاغوتی به دور از اخلاق و معنویت صدماتی و خساراتی جبران ناپذیری را به مردم تحمیل کرده اند.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: اساس شکل گیری حکومت اسلامی بر پایه حفظ کرامت افراد جامعه است و با مطالعه تاریخ برخی از جوامع فاقد اخلاق و معنویت، متوجه ظلم و ستمی که به مردم روا می دارند، خواهیم شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندرخمیر به مدل حکومت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (ع) اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین در این زمان که دشمن فضای تحلیل را برای مردم آلوده به فتنه های فکری کرده است بهترین سلاح برای در کنار امام جامعه بودن است.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: با مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب حرکت تمدنی و افق بلند انقلاب اسلامی به خوبی قابل درک است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha