چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ب

حوزه / حجت الاسلام غروی با بیان اینکه به خاطر بداخلاقی و عدم برخورد محبت آمیز با جوانان بعضی مساجد کشور تبدیل به خانه سالمندان شده اند، اظهار کرد: هیئت امنای مساجد، تکایا و حسینیه ها با برنامه ریزی و ایجادانگیزه جوانان و نوجوانان را جذب مسجد و هیئت کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با سراسر کشور مراسم عزاداری شهادت امام موسی کاظم (ع) شامگاه پنج شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم در هیئت حضرت ابوالفضل (ع) فخارخانه بیدگل و در منزل حاج ابوالفضل کریمشاهی جانباز و آزاده سرافراز کشورمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد غروی، تزکیه، تعلیم قرآن و اخلاق را مهمترین هدف بعثت پیامبراکرم (ص) دانست و اظهار کرد: پیامبراکرم(ص) فرمود برای نهادینه کردن مکارم اخلاق در جامعه مبعوث شدم.

وی به سیر صعودی علم در زمان فعلی اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در سیر صعودی علم، اخلاق و دین باوری در جامعه سیر نزولی داشته است .

غروی، به نقش اخلاق در جذب جوانان اشاره کرد و ادامه داد: با خوش اخلاقی و محبت جوانان جذب مساجد، جلسات قرآنی و هیئت های مذهبی می شوند.

وی با بیان اینکه به خاطر بداخلاقی و عدم برخورد محبت آمیز با جوانان بعضی مساجد کشور تبدیل به خانه سالمندان شده اند، اظهار کرد: هیئت امنای مساجد، تکایا و حسینیه ها با برنامه ریزی و ایجادانگیزه جوانان و نوجوانان را جذب مسجد و هیئت کنند .

سخنرانی مذهبی با بیان اینکه بهائیت با اخلاق و برخورد محبت آمیز جوانان را جذب می کنند، گفت: امربه معرف و نهی از منکر از طریق منبرهای اخلاقی، برخورد محبت آمیز و رفاقت و دوستی تحقق پیدا می کند.

انتهای پیام

برخی مساجد تبدیل به خانه سالمندان شده اند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha