یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شس

حوزه / دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل از کمک ۱۵۰ میلیون تومانی خادمیاران رضوی آران و بیدگل به زلزله زدگان خوی خبرداد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عباس آذرباد دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل امروز در گفتگو با خبرنگاران از جمع آوری کمک‌های ۱۵۰ میلیون تومانی نقدی و غیر نقدی خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان با اجرای پویش «هر خانواده یک بسته برکت به عشق ثامن الحجج برای خوی» در آران و بیدگل» و اعزام محموله به شهرستان خوی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴ میلیون تومان از کمک‌ها نقدی و مابقی آن‌ غیر نقدی شامل مواد غذایی، البسه، پتو، اسباب بازی و لوازم التحریر است، افزود: کمک‌های نقدی به حساب آستان قدس رضوی مربوط به شهرستان خوی مستقیم واریز خواهد شد.

به گفته وی، خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی پس از اعلام فراخوان پویش «هر خانواده یک بسته برکت به عشق ثامن الحجج برای خوی» در آران و بیدگل در روز ۲۰ بهمن کمک‌های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و امروز ۲۹ بهمن به برکت عید بزرگ و فرخنده مبعث بارگیری و به شهرستان خوی ارسال کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری و ارسال شده از طریق هماهنگی با دبیرخانه استان آذربایجان غربی به دفتر خدمت رضوی شهرستان خوی برای توزیع بین مردم مناطق روستایی زلزله زده توزیع خواهدشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha