دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیا(ص) سنندج گفت: پررنگ کردن اختلافات قومی و مذهبی از اولویت های سرویس های جاسوسی بیگانه برای برهم زدن وحدت و یکدستی در کشور است زیرا دشمن تاب تحمل دیدن اتحاد بین مذاهب و اقوام کشور را ندارد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: از مهمترین عواملی که تاکنون باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده، داشتن رهبری مدبر و حکیم و در کنار آن مردمی با بصیرت و قدرت بالای دشمن شناسی است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: تا زمانی که نظام این دو مهم را در اولویت داشته باشد، هیچ خطری این کشور را تهدید نمی کند از همین رو دشمنان همواره به دنبال تخریب جایگاه رهبر معظم انقلاب هستند ولی تاکنون در این توطئه خبیث خویش ناکام بوده اند.

استاد حوزه افزود: دشمن بصیرت و بینش ملت ایران را هدف قرار داده و معاندان می کوشند که با فرافکنی مسائل داخلی کشور به نوعی بصیرت را از ملت ایران بگیرند، لذا همه باید در برابر این توطئه های دشمنان هوشیار باشیم.

حجت الاسلام نبوی در ادامه با اشاره به اینکه تحریک مذاهب و اقوام از دیگر توطئه های دشمنان است، عنوان داشت: پررنگ کردن اختلافات قومی و مذهبی از اولویت های سرویس های جاسوسی بیگانه برای برهم زدن وحدت و یکدستی در کشور است زیرا دشمن تاب تحمل دیدن اتحاد بین مذاهب و اقوام کشور را ندارد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۸ در جمع مردم کردستان فرمودند که توهین به مقدسات دیگر مذاهب شرعا حرام است، ما هم باید به تأسی از فرمایش ایشان در مسیر درست حرکت کنیم و فریب مظلوم نمایی و سیاه نمایی دشمنان و تجزیه طلبان را نخوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha