یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ک

حوزه/ امام جمعه کاشان بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامپروری تأکید کرد و گفت: به مسئولین توصیه می‌کنم از همه تبصره‌های قانونی برای کمک به این صنعت استفاده کنند که این مصداق حدیث پیامبر اکرم(ص) است که فرمودند: عبادت ده جزء دارد، که ۹ جزء آن، طلب روزی حلال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر امروز در بازدید از مزرعه مجید آباد آران و بیدگل، اظهار داشت: این مزرعه نشان دهنده نفع رسانی به مردم منطقه است که اهالی منطقه لبنیات و گوشت مصرفی خود را بصورت مستقیم و با کمترین هزینه واسطه‌ای دریافت می‌کنند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه زحمات زیادی برای ایجاد و توسعه این مزرعه کشیده شده است، گفت: کشاورزی و دامداری دو محصول استراتژیک و اقتصادی مهم و موجب استقلال اقتصادی کشور است که باعث می‌شود در زمینه خوراک و معیشت مردم، به بیگانه وابسته نباشیم.

وی بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامپروری تأکید کرد و یادآور شد: به مسئولین توصیه می‌کنم از همه تبصره های قانونی برای کمک به این صنعت استفاده کنند که این مصداق حدیث پیامبر اکرم(ص) است که فرمودند، عبادت ده جزء دارد، که ۹ جزء آن، طلب روزی حلال است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha